stat counter
شنبه, ۱۸ مرداد , ۱۳۹۹ Saturday, 8 August , 2020

تیتر خبرها

اسلامی: توسعه شهری اصفهان الگویی برای دیگر شهرهای کشور / بهره برداری از فاز نخست متروی بهارستان تا پایان سال نوجوانان و رؤیای اشتغال رشد ۴۴.۵ درصدی در پروازهای خارجی نسبت به خرداد ماه پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت به بورس باز شد ویدئو / پاسخ نوبخت درباره طرح تامین کالاهای اساسی و کسری بودجه بیش از یک سوم آمریکایی‌ها تمایلی به دریافت واکسن کووید-۱۹ ندارند متقاضیان وام اجاره از ۲۱ مرداد به بانک معرفی می شوند چه تیمی از حذف رئال مادرید و رونالدو خوشحال شد؟ با وجود آمدن شکسپیر، جان تری در ویلا ابقا شد ثبت داخلی دستگاه برجسته‌نگار ویژه نابینایان دیپای رکورد فان نیستلروی را در لیگ قهرمانان تکرار کرد برداشت آلو قرمز در مراغه تجدیدپذیرها چقدر برق تولید کردند؟ جدایی بی ثمر رونالدو از رئال رودیگر: لمپارد مثل کونته فحش نمی دهد! ترامپ: روسیه و چین با پیروزی دوباره من در انتخابات مخالف هستند دلار جهانی تقویت شد امکان توزیع الکترونیکی کالای اساسی برای همه وجود ندارد پیامدهای اقتصادی کرونا بلند مدت خواهد بود اوترخت مقصد ستاره بدشانس ایرانی تبار شرایط عجیب برای یونایتد در صورت صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا ادعای آمریکا: روسیه به بایدن ضربه می‌زند/چین به انتخاب مجدد ترامپ بی‌میل است آخر هفته خوب بورس های اروپا و آمریکا واران: من مقصر شکست رئال مادرید هستم رکوردشکنی استرلینگ در شب صعود سیتی تصویری از زیدان و گواردیولا در اتحاد که سر و صدای زیادی به پا کرد هشدار پامپئو به مسکو درباره پرداخت پول به نیروهای طالبان آخرین وضعیت ارزهای برنگشته و متخلفان ارزی لایحه سناتورهای آمریکایی علیه فروش پهپاد به سعودی‌ها ژسوس: می خواهم مثل رونالدو شوم سیم‌کارتتان را بدون سند زدن، واگذار نکنید آسیب دیدگی عجیب سرمربی پاری سن ژرمن رئیس یوونتوس: اطمینان دارم که رونالدو می ماند ابتلای ۱۱ بازیکن تیم ملی بنگلادش به کرونا ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره‌شمالی توافق می‌کنم

  • کد خبر : 152548
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
0

راه‌اندازی سامانه‌ای برای توسعه کسب و کارها و جذب مشتری از سوی دانش‌بنیان‌ها

راه‌اندازی سامانه‌ای برای توسعه کسب و کارها و جذب مشتری از سوی دانش‌بنیان‌ها

یکی از شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی سامانه‌ای برای امتیازدهی به مشتریان در راستای توسعه کسب و کارها و جذب دو میلیون مشتری راه اندازی کرد.

قلم | qalamna.ir :

به گزارش ایسنا، ناصر حجازیان، رییس هیات مدیره یکی از هلدینگ‌ها با اشاره به ویژگی‌های فنی سامانه وفاداری، گفت: سیستم وفاداری یک محصول نرم‌افزاری است که منطبق با معماری SOA پیاده‌سازی در حوزه خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی پیاده شده است.

وی با بیان اینکه این سیستم امکان ارتباط با دستگاه‌های POS را دارد، در مورد کارکرد سیستم باشگاه مشتریان توضیح داد: مشتری به ازای هر خرید از پذیرنده که همان مالک کسب و کار است، درصد تخفیفی را به صورت امتیاز در کارت “لویالتی” خود ذخیره می‌کند که این امتیاز کسب شده را می‌تواند در خرید بعدی مورد استفاده قرار داده و تخفیف کسب کند. همین امتیاز، مشتری را ترغیب به مراجعه مجدد به پذیرنده یا همان فروشگاه می‌کند.

رییس هیات مدیره این هلدینگ بازار هدف این سامانه را کلیه فروشگاه‌های پذیرنده کارت‌های تخفیف و استفاده کننده نهایی این سیستم را خریدار نهایی دانست و یادآور شد:  اصلی‌ترین گروه هدف باشگاه‌های مشتری، مشتریانی هستند که قسمت عمده کسب و کار را تشکیل می‌دهند، البته مشتریان کوچکتر (کم اهمیت‌تر) و مشتریان بالقوه (احتمالی) را نباید از باشگاه‌های مشتریان کنار گذاشت؛ ولی تمرکز عمده باید بر روی تدوین برنامه‌ای برای رفع نیازهای مشتریان اصلی باشد.

حجازیان با اشاره به بهره مندی این هلدینگ از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری به میزان ۴۵ میلیون تومان برای هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی محصول، بهبود مستمر و توسعه محصول باشگاه مشتریان، اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی، آموزش و طراحی پروموشن‌ها، تحلیل بازار و شناسایی فرصت‌های جدید تجاری و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار استفاده شد.

وی مزیت رقابتی محصول را اتکا به سابقه فعالیت خود در حوزه خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی عنوان کرد و گفت: با توجه به سابقه این هلدینگ در ایجاد و توسعه شبکه پرداخت و ابزارهای پذیرش کارت‌های بانکی و امکانات گسترده در تنوع درگاه‌های پذیرش و مدیریت تراکنش، بهره‌گیری سامانه وفاداری از بستر کارتخوان‌های بانکی امکان‌پذیر شده است. زیرساخت‌های مدیریت تراکنش طراحی شده برای شبکه بانکی با تجربه چند ساله در این شبکه می‌تواند به عنوان یکی از نمونه‌های کاملا پیشرفته و منحصر بفرد به حساب آید. این امتیاز علاوه بر ارائه تسهیلات متعدد در توسعه نقاط پذیرش به واسطه کاربری آسان می‌تواند به عنوان یکی از نقاط تمایز و رقابتی این پروژه نیز به شمار آید.

وی در مورد چشم‌انداز آینده محصول گفت: این سامانه از چندین جهت قابلیت توسعه و جهانی‌سازی مانند اتصال به شبکه‌های مشابه در خارج کشور با امکان تبادل و تهاتر امتیاز با این شبکه‌ها را دارد، به عنوان مثال سیستم Mile&morse  شرکت لوفتانزا که به عنوان یکی از بسترهای مدیریت تجمیع و خرج‌کرد امتیاز متصل به بیش از یک هزار کسب و کار مختلف است با اتصال به این سیستم می‌تواند کلیه نقاط خرج‌کرد امتیاز خود را به این شبکه باز کرده و مشتریان این شبکه در سایر نقاط دنیا نسبت به تجمیع یا خرج‌کرد امتیازات کسب شده خود در باشگاه‌های مختلف اقدام کنند. از طرفی این سیستم به عنوان یک زیر ساخت موفق مدیریت باشگاه مشتریان بدون توجه به مرزهای جغرافیایی می‌تواند در اختیار صاحبان کسب و کار در اقصی نقاط جهان قرار گیرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد.
  •  نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
 

استفاده از اخبار با ذکر منبع وبگاه خبری قلم مجاز است.

2011 - 2020 ©
Qalam News Agency qalamna.ir . All rights reserved