stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 152539
  • 11 مرداد 1399 - 11:27
1

نزاع در استان سمنان کاهش یافت

نزاع در استان سمنان کاهش یافت
قلم/ سمنان- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: آمار نزاع و درگیری در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این استان پنج درصد کاهش یافت.
قلم | qalamna.ir :

مهدی نوروزی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بهار امسال در استان سمنان یک هزار و ۳۰۷ نفر و در مدت مشابه سال گذشته  یک هزار و ۳۷۱ نفر به دلیل نزاع برای انجام معاینه‌های بالینی به مراکز پزشکی قانونی سراسر استان مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: ناتوانی در کنترل اعصاب یک چالش اجتماعی جدی و عامل اصلی نزاع به شمار می‌رود و مدیریت و کنترل خشم راهبرد اساسی برای کاهش نزاع در جامعه است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: کاهش آمار نزاع در استان سمنان نشان می‌دهد آموزش‌های موثر در این زمینه در استان ارائه شده است.

وی اضافه کرد: خویشتن‌داری و صبوری در مقابل سوء تفاهم و مشکلات از راهکارهای مهم برای مقابله و پرهیز از نزاع خیابانی در جامعه است.

نوروزی اظهار داشت: سه ماه نخست امسال سه‌هزار و ۸۰۸ نفر  و در مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و ۹۴۳ نفر در استان برای انجام معاینه‌های بالینی ناشی از عوامل مختلف مانند نزاع، تصادف و حادثه‌کار به مراکز پزشکی قانونی در سراسر استان مراجعه کردند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.