stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 152529
  • 11 مرداد 1399 - 11:17
1

۲۴ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان سمنان توزیع شد

۲۴ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان سمنان توزیع شد
قلم/ سمنان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین خانوارهای تحت حمایت امداد و نیز سایر این استان توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

سیده‌ فاطمه تقوی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۹ هزار و ۲۳ خانوار ساکن مناطق روستایی تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان از گوشت قربانی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت ۶ از خدمات حمایتی کمیته امداد شامل سبد غذایی، درمان، ساخت و بهسازی مسکن، هدیه ازدواج، جهیزیه و اردوهای زیارتی و تربیتی، تصریح کرد: علاوه بر خدمات حمایتی ذکرشده، این مددجویان در هر مناسبتی همچون عید قربان از نذورات مردمی بهره می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: با ذبح یک هزار و ۸۰۰ رأس دام سبک در استان، بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بین ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت امداد و نیز سایر نیازمندان از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.

تقوی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، امسال ذبح دام از قربانگاه‌های شهری به کشتارگاه منتقل و با رعایت پروتکل بهداشتی و شرعی ذبح‌شد، اضافه کرد: سالم بودن گوشت قربانی با حضور گروه‌های ناظر دامپزشکی مورد تائید قرارگرفت که به‌صورت بهداشتی، بسته‌بندی و توزیع شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.