stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 152469
  • 11 مرداد 1399 - 8:49
1

رییس ناپولی: اگر در بارسلونا اتفاقی برای ما بیفتد جهنم به پا می شود

رییس ناپولی: اگر در بارسلونا اتفاقی برای ما بیفتد جهنم به پا می شود

آئورلیو د لائورنتیس به شدت از یوفا به خاطر برگزاری دیدار ناپولی و بارسلونا در اسپانیا اعتراض و اعلام کرد اگر به خاطر این بازی اتفاقی برایشان رخ دهد جهنم به پا خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، آئورلیو د لائورنتیس در یک مصاحبه دوباره به شدت از برگزاری دیدار بارسلونا و ناپولی در اسپانیا انتقاد کرد چون اکنون در مرکز کاتالونیا موج دوم کووید ۱۹ آغاز شده است. رییس ناپولی همچنین درباره جنارو گتوزو و مائوریتسیو ساری صحبت کرد.

لائورنتیس اظهار کرد: در یوفا مانند سه میمون خردمند عمل می کنند: نمی بینم، نمی شنوم و صحبت نمی کنم. اگر در بارسلونا اتفاقی برای ما رخ دهد همانطور که در فیلم گلادیاتور می گویند: جهنم به پا خواهد شد. 

او درباره گتوزو گفت: مرد بزرگی است که در زمان بازیگری برنده بود. اگر از بودن در ناپولی خشنود باشد همکاری ما ادامه خواهد داشت. برای من می تواند شروع یک دوران باشد. 

رییس ناپولی در پایان به عملکرد ساری در یوونتوس اشاره کرد و گفت: او در قلب من جای دارد چون در مدت سه سال با فوتبالش اروپا را تحت تاثیر قرار داد. همیشه از او تشکر می کنم. نداشتن چنین سرمربی ای یک فقدان است چون اگر دو یا سه سال بیشتر اینجا می ماند می توانست به ما در فتح اسکودتو کمک کند و پیشرفت کند اما شجاعت ماندن را نداشت. تصور نمی کنم حضورش در تیم های دیگر مانند ناپولی خوب بوده باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.