stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 151706
  • 08 مرداد 1399 - 11:50
2

ذبح ۱۴۵۰ راس دام در استان سمنان پیش بینی شد

ذبح ۱۴۵۰ راس دام در استان سمنان پیش بینی شد
قلم/ سمنان- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به برپایی قربانگاه هم‌زمان با عید سعید قربان، گفت: ذبح یک هزار و 450 راس دام سبک در کشتارگاه‌های استان با مشارکت مردم پیش بینی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حسن ویلان روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برپایی قربانگاه‌ها در محدوده شهری برپا نمی‌شود و تنها در کشتارگاه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی به برپایی ۱۸ قربانگاه در سال گذشته و ذبح ۱۲۰۰ رأس دام سبک اشاره و بیان کرد: پیش بینی امسال ذبح یک هزار و ۴۵۰ راس دام سبک با مشارکت خیران و توزیع بین نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: توافقی با آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی خیرانی که نذر قربانی دارند، صورت گرفت تا خیران با اهداء نذورات قربانی به دفاتر این نهاد در محل سکونت، علاوه بر کسب اجر معنوی کمک به ایتام و نیازمندان، از فیش غذای تبرکی مهمانسرای حرم امام رضا (ع) برخوردار شوند.

وی با تاکید بر مشارکت مردم بر روش الکترونیکی با هدف پیشگری از بیماری‌ها و رعایت پروتکل بهداشتی، تصریح کرد: خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت نذر قربانی اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به  برپایی پایگاه برای جمع‌آوری نذورات مردمی در محل میدان‌های دام شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدی‌شهر اشاره و خاطرنشان کرد: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۱۷-۶۹۸۴ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت نذورات قربانی مردم خیراندیش استان است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.