stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 151699
  • 08 مرداد 1399 - 11:33
2

۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه در سمنان کشف شد

۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه در سمنان کشف شد
قلم/ سمنان- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه در 822 بازرسی‌ از واحدهای خبازی شهرستان سمنان، کشف شد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی یحیایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در سمنان، اظهار کرد: این تعداد کیسه آرد عرضه خارج از شبکه از هشت واحد صنفی شهرستان سمنان به ارزش ریالی بیش از ۱۷۲ میلیون ریال کشف شد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای خبازی استان سمنان، تصریح کرد: در تیر ماه امسال ۸۲۲ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در استان انجام گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این بازرسی‌ها برای اهداف و مصوبات کارگروه و به‌منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی انجام شد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌نمایند به‌شدت برخورد می‌شود.

یحیایی اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، ۵۸ فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بیش از ۲۴۹ میلیون ریال تشکیل و این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های استان سمنان از قبیل کم‌فروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت اصول بهداشتی و غیره موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

۸۰۷ واحد نانوایی یارانه پز و آزادپز در استان سمنان فعالیت دارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.