stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 151302
  • 07 مرداد 1399 - 11:21
1

کاهش ۳۰ درصدی تردد در بزرگراه امام رضا(ع)

کاهش ۳۰ درصدی تردد در بزرگراه امام رضا(ع)
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: مشکلات ناشی از ویروس کرونا و محدودیت‌های تردد ایجاد شده به خصوص در تعطیلات نوروزی و مراعات هموطنان در کاهش سفرهای غیرضروری، تردد در بزرگراه امام رضا (ع) را از ابتدای امسال تا پایان تیر به مدت مشابه سال 98 حدود ۳۰ درصد کاهش داد.
قلم | qalamna.ir :

احسان منصورکیایی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام داشت: سیستم‌های کنترلی موجود در محورهای مواصلاتی استان تمام اطلاعات مربوط به تردد، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می‌رساند.

وی بیان کرد: بر اساس داده‌های استخراج شده از ۵۶ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان سمنان، آمار کل تردد ثبت شده از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ، ۳۷ میلیون و ۶۴۱ هزار وسیله نقلیه بود.

وی تصریح کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده در این مدت، هشت میلیون و ۶۵۷ هزار و ۴۳۰ تردد معادل ۲۳ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان یادآور شد: پرترددترین روز در بازه زمانی مورد نظر، روز جمعه شانزدهم خرداد بود به طوری که تعداد تردد در مجموع محورهـای مواصـلاتی استان در این روز ۵۱۳ هزار وسیله نقلیه ناشی از سفرهای بازگشت و پایان تعطیلات نیمه خرداد در محور مشهد-تهران بود.

بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده استان سمنان حدود ۶۰۰ کیلومتر طول دارد و محور اصلی اتصال مرکز به شرق کشور به خصوص محل تردد زائران بارگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس است.

۲۲ دوربین نظارت تصویری ، ۵۶ دستگاه تردد شمار برخط و ۵۹ سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان تحت نظارت این اداره کل فعال است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.