stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 15111
  • 26 آبان 1394 - 18:37
2

علی مطهـری: خیلی به صداوسیما امیدی ندارم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: مصاحبه های شجاعی کیاسری که مورد شکایت صداوسیما واقع شده است، بیشتر جنبه انتقادی داشته و توهین آمیز نبوده است.

قلم | qalamna.ir :

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره شکایت صداوسیما از برخی نمایندگان مجلس از جمله شجاعی کیاسری، عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر صداوسیما خاطرنشان کرد:تا آنجایی که من مصاحبه های آقای شجاعی را دیده ام ایشان صرفا انتقاد داشته و من فکر نمی کنم که توهین یا افترایی در مصاحبه های ایشان بوده باشد؛ لذا به نظرم مسئولان صداوسیما باید سعه صدر بیشتری داشته باشند

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد صداوسیما در آستانه انتخابات مجلس  گفت: صداوسیما باید بی طرف باشد و اگر بناست فرصت ها و امکاناتی به یک گروه خاص داده بشود باید به همه داده شود.

مطهری ادامه داد:به عنوان مثال اگر قرار است مهمانانی را که در برنامه های مختلف دعوت می کنند  هدفدار باشد و افرادی را مطرح کنند که این ها کاندیدا هستند ،ممکن است به نفع آن ها بشود، باید دقت کنند که بی طرفی خود را حفظ کنند.

خبرآنلاین، وی افزود: در حال حاضر خیلی به صداوسیما امیدی نداریم اما  توصیه می کنیم که طوری رفتار کنند که گرایش های مختلف بتوانند حرف خود را به مردم منعکس کنند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.