stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 150739
  • 05 مرداد 1399 - 17:15
2
یادداشت استاندار کرمانشاه به مناسبت پنجم مرداد:

کرمانشاه نامی‌بزرگ‌ در تاریخ و فرهنگ‌ ایران زمین است/ کرمانشاه سرزمین ایثار و شهادت است

کرمانشاه نامی‌بزرگ‌ در تاریخ و فرهنگ‌ ایران زمین است/ کرمانشاه سرزمین ایثار و شهادت است
کرمانشاه نامی‌بزرگ‌ در تاریخ و فرهنگ‌ ایران زمین است، سرزمینِ دانشمندان، عارفان، عالمان، پهلوانان و هنرمندانِ نامدار و بی همتا است، کرمانشاه سرزمین ایثار و شهادت است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بمناسبت پنجم مردادماه روز عملیات غرور آفرین طی یادداشتی نوشت: رهبر معظم انقلاب در توصیفی زیبا و ماندگار، از کرمانشاه به عنوان سینه‌ی ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند. 

آری به راستی کرمانشاه سینه‌ ستبر ایران اسلامی است، در طول تاریخ این مرزها بوده‌اند که به شجاعت و پهلوانی کرمانشاهیان تکیه زده اند و آخرین حماسه همیشه جاودانِ مرزدارانِ بی باکِ این دیار، درهم کوبیدن فتنه‌ی ناکامِ صهیونیستی _ آمریکاییِ منافقان کوردل بود‌.

روزی که به زیبایی، روز ملی کرمانشاه نام گرفته تا برای همیشه یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردمان این دیار در برابر دشمنان ایران اسلامی باشد. 

کرمانشاه همچنین چهره‌ زیبای ایران اسلامی است، فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی در دیار کرمانشاهان شکوهی بی‌مانند یافته است که نمونه‌ متعالی آن را می‌توان در بیستون، طاق بستان و تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی مشاهده کرد. 

کرمانشاه همچنین سرزمین مردمان سخاوتمند است و در طول تاریخ درب خانه‌های آن‌ها به روی زوار ابا عبدالله الحسین (ع) باز بوده و سفره‌ی سخاوت آن‌ها همیشه گشوده بوده است.

کرمانشاه سرشار از پتانسیل‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های بی شمار است و نظام جمهوری اسلامی با نگاهی ویژه توسعه آن را دنبال می کند.

همه‌ باید دست به دست هم دهیم و برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر این چهره‌ی زیبای ایران اسلامی تلاش و کوشش کنیم تا بهترین ها برای مردمان این دیار رقم بخورد.

بازوند 

استاندار کرمانشاه

۵ مرداد ۱۳۹۹

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.