stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 15064
  • 26 آبان 1394 - 12:31
5

قهر کارلوس کروش و تهدید کفاشیان به مربی شدن افشین سرانجام رسانه ای شد

وقتی ماجرای بسته شدن درهای تیم ملی در روزهای ابتدایی تمرین لو رفت؛ می شد مطمئن بود دوباره دعوایی آغاز شده است.

قلم | qalamna.ir :

کارلوس کروش همچنان شاکی است. شاکی از خیلی اتفاقات از پی هم. او که حالا سعی می کند بندهای قراردادش را اجرا کند ، او اما در ۲ ماه گذشته که تهران مانده ، تقریبا تمام انرژی اش صرف دعوا و دعوا و دعوا شده است. دعواهایی که بخش عمده ای از آن را با دبیرکل فدراسیون فوتبال انجام داده است. این قدر دعوا کرد تا مشخص شد بیماری عصبی گرفته است. بعد از اینکه کفاشیان او را ممنوع المصاحبه کرد و تهدید به اخراج ، سعی کرد حرف نزند و تنها طعنه بزند. او در شروع اردوی جدید تیم ملی به تمرینات نرفت. کمی سرما خوردگی داشت و کمی هم دلخور بود. همان طور که پیشتر و برای اولین بار خبرآنلاین در این باره نوشت ، او می خواسته ابتدا با کفاشیان حرف بزند اما کفاشیان ایران نبوده است. قهر سرمربی دو روز ادامه پیدا کرد و تیم ملی هم پشت درهای بسته تمرین کرد تا کسی نبیند کارلوس کروش به اردوی تیم ملی نمی رود.
سرمربی تیم ملی اما با واکنش تندی از سوی کفاشیان مواجه شد که به تمرینات برگشت. کفاشیان که در امارات بود به سرمربی قهرکرده اش گفت اگر به تمرینات نمی رود ، استعفایش را بنویسد تا مسئولیت هدایت تیم ملی به افشین پیروانی سپرده شود.
بعد از این کارلوس برگشت و هدایت تیم ملی را در بازی با ترکمنستان بر عهده داشت و با تیم به گوام رفت. روز قبل از بازی ، این بار شایعه جداییکارلوس دوباره رسانه ای شد. شایعه ای که این بار منتقدان سرمربی درباره اش نوشتند و افشین پیروانی تکذیبش کرد اما آنها ادعا کردند برای حرف های شان ، اسنادی از مکالمات شان با اعضای نیمکت تیم ملی دارند. حرف هایی که بیان شان خیلی هم از سوی نیمکت تیم ملی تکذیب نشد و به نظر می رسید آنها بی تمایل به انتشارش نبودند.
حالا کارلوس کروش که پیشنهادهای خوبی در فصل آغاز لیگ های شرق آسیا دارد ، به جدایی از ایران فکر می کند. او در صورت جدایی از ایران در این روزها ، دو میراث مهم دارد که نامش را تا همیشه محبوب می کند. تیم ملی جوان شده و نسل جدید ملی ساخته شده و البته قطعی شدن صعود و گرفتن سهمیه حضور جام ملتهای آسیای بعدی. نزدیکان به کروش از این می گویند که او پیشنهاد دست به نقد ۴ میلیون دلاری از لیگ جین دارد اما ترجیحش نرفتن به بازی های باشگاهی و تحمل فشار مسابقات لیگی است . 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.