stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 150566
  • 05 مرداد 1399 - 12:39
0
 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین

تلاش قرارگاه پیشرفت سپاه برای رفع محرومیت در روستاها

تلاش قرارگاه پیشرفت سپاه برای رفع محرومیت در روستاها
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)، مجموعه‌ای چابک و جهادی در محرومیت زدایی از روستاها بوده و با سرعت عمل خوبی در حال خدمت رسانی به جامعه هدف است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی روز یکشنبه در دیدار با شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، افزود: سپاه همیشه کارهای زمین مانده را انجام داده است و در حال حاضر هم مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با انگیزه مضاعف برای خدمات رسانی به روستاها تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: همه ما باید کمک کنیم روستاها زنده بمانند و به محل تولید و رونق اقتصاد کشور تبدیل شوند.

این مسوول با انتقاد از رویه برخی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به رفع مشکلات مناطق محروم،  گفت: مدیران پشت میز نشین که در میدان محرومیت قرار نگرفته‌اند، نمی‌توانند تصمیم درستی در خصوص رفع مشکلات روستاها بگیرند و باید عزم جهادی و نگاه انقلابی در این زمینه داشت.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در راستای رفع محرومیت روستاها با آمادگی کامل در کنار قرارگاه قرار دارد و با استقرار روحانیت و همچنین ساخت خانه عالم در روستاها در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی و تربیتی تلاش می‌کند.

یکی از مسوولان ارشد قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در این جلسه، افزود: اگر همین امروز دستگاه‌های خدمت رسان به روستاها رسیدگی نکنند، قطعا در آینده باید در حاشیه شهر برای آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی نمایند.

خلیل ملازینل گفت: برنامه ریزی برای آب شرب، جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی و همچنین توسعه شغل در روستاها می‌تواند زمینه مهاجرت از روستاها را کاهش داده یا به صفر برساند.

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.