stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 150565
  • 05 مرداد 1399 - 12:40
5
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اعلام کرد:

ایجاد ۴۲۰۰ شغل برای مددجویان کردستانی در سال ۹۸

ایجاد ۴۲۰۰ شغل برای مددجویان کردستانی در سال ۹۸
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد چهار هزار و ۲۰۰ شغل برای مددجویان کردستانی در سال گذشته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدرسول شیخی زاده، در جلسه اشتغال مددجویان با حضور دکتر ارسطو گویلی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج و کارشناسان سازمان فنی و حرفه‌ای، عنوان کرد: این جلسه باهدف بررسی و ارائه راهکارهای رسیدن به اشتغال و توانمندسازی مددجویان از طریق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برگزارشده است.

وی افزود: اشتغال مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات، آموزش، مشاوره، راهبری و هدایت شغلی و کاریابی انجام می‌شود.

شیخی زاده گفت: فروش محصولات و تولیدات مددجویان یکی از حمایت‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد از طرح‌های اشتغال افراد تحت حمایت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نهاد از هرگونه طرح و پیشنهاد و ایده مددجویان در جهت کارآفرینی و راه‌اندازی طرح‌های شغلی حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این استان پرداخت‌شده، تصریح کرد: با این مبلغ تسهیلات چهار هزار و ۲۰۰ شغل ایجادشده است.

در ادامه این جلسه،  دکتر ارسطو گویلی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های اشتغال کمیته امداد، عنوان کرد: مددجویان کمیته امداد، سازمان فنی و حرفه‌ای و صاحبان مشاغل و کارگاه‌های صنعتی سه ضلع یک مثلث هستند که در زمینه کمک به اشتغال مددجویان باید موردبررسی قرارگرفته شود.

وی افزود: صاحبان کارگاه‌های صنعتی باید مشاغل و تخصص‌های موردنیاز خود را اعلام کنند و مددجویان نیز متناسب با این نیاز آموزش فنی و حرفه‌ای داده شوند.

گویلی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای افراد، نیازمند تعامل و همکاری سازمان‌ها، ادارات و کارفرماها است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم در جهت تهیه بانک اطلاعاتی صاحبان مهارت در بین مددجویان یکی از کارهای ضروری است که می‌تواند دررسیدن به ایجاد اشتغال کمک کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج، همکاری لازم در جهت تشکیل کانون خیرین کارآفرین با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت بسط و گسترش خدمات، تهیه کارت‌های خرید با تخفیفات ویژه جهت مددجویان و همچنین تلاش درجهت توسعه و ایجاد اشتغال از طریق نصب پنل خورشیدی را از کارهایی عنوان کرد که می‌تواند به نفع مددجویان و اقشار نیازمند باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.