stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 150472
  • 05 مرداد 1399 - 11:30
1

۳۴۷۵ فرصت شغلی برای کارجویان پیش بینی شد

۳۴۷۵ فرصت شغلی برای کارجویان پیش بینی شد
سمنان- مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: سه هزار و 475 فرصت شغلی امسال برای مددجویان و کارجویان با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی پیش بینی شده است.
قلم | qalamna.ir :

محسن مسعودیان راد با تاکید بر اجرایی شدن منویات رهبری در سال جاری، خاطرنشان کرد: در این راستا، همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» به مناسبت ششم مرداد ماه، روز کارآفرینی و هفته مهارت به صورت همزمان در کمیته امداد و ادارات شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که یک سوم اشتغال کشور بر عهده کمیته امداد است، محقق کردن این امر و تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید بیش از پیش پیگیری می‌شود.

مسعودیان راد، تصریح کرد: الگوبرداری سایر افراد از کارآفرینان از اهداف همایش مجازی «تجلیل از کارآفرینان استان سمنان» است چرا که رونق و افزایش کارآفرینی در جامعه منجر به افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

وی، کمیته امداد را نهادی کارآفرین برشمرد و افزود: در سال گذشته ۲ هزار و ۶۶۶ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان و کارآفرینان عرصه اشتغال با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان ایجاد شد.

وی با اشاره به محورهای همایش، اضافه کرد: تجلیل از کارآفرینان برتر استان سمنان، خیران حوزه اشتغال و عقد تفاهم‌نامه با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان است و تقدیر از کارآفرینان نقطه عطفی برای ورود جوانان باانگیزه به عرصه اشتغال می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی امسال برای مددجویان و کارجویان پیش بینی شده، ابرازداشت: برای اجرای این تعداد طرح  ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.