stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 150229
  • 04 مرداد 1399 - 13:16
0

هیچ یک از کاراته کاران قزوین به کرونا مبتلا نشده‌اند

هیچ یک از کاراته کاران قزوین به کرونا مبتلا نشده‌اند
دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات ورزشی و محدودیت تمرین‌ها تا به امروز هیچ یک از کاراته کاران استان به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا داوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: متاسفانه دوهفته گذشته، یکی از کاراته کاهای ۱۵ ساله استان به نام امیرمحمد خلیلی در استخر کشاورزی روستای فارسجین به دلیل ناآشنایی با فن شنا غرق شد که موجی از تالم و ناراحتی را میان کاراته کاهای استان به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع موج دوم کرونا فعلا هیچ مسابقه‌ای در سطح استان نداریم و تمرینات کاراته نیز در برخی سالن‌ها به صورت محدود و کنترل شده برگزار می‌شود.

این مسوول گفت: هم اکنون خانه کاراته شهید سیاهکالی استان تعطیل است چون تمرین با ماسک برای کاراته کاها دشوار بوده و مشکلات قلبی و عروقی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به شرایط تمرینی بهمن عسگری ستاره قزوینی کاراته ایران و اولین المپیکی این رشته، افزود: با توجه به شرایط ویژه این قهرمان که باید به زودی راهی رقابت‌های المپیک شود، در یک سالن بدنسازی طبق برنامه تیم ملی به صورت اختصاصی تمرین می‌کند.

وی افزود: به این قهرمان هم توصیه کرده‌ایم از حضور بی مورد در خارج از منزل خودداری کند و تا حد مقدر کارهای خود را از طریق فضای مجازی و الکترونیکی پیگیری نماید.

این مسوول با اشاره به برگزاری ۲ سمینار بین المللی از طریق وبینار با حضور این قهرمان کاراته، گفت: در جلسه اول این دوره ۴۵ کاراته کا و در جلسه دوم ۶۰ کاراته‌کا در رده‌های سنی مختلف حضور یافتند و با آخرین تکنیک‌های پایه کومیته آشنا شدند.

داوری در خصوص تعویق یا برگزاری رقابت‌های المپیک، گفت: طبق آخرین اخبار، کشور ژاپن برنامه بازی‌های ۲۰۲۱ را اعلام کرده و ابراز امیدواری نموده این رقابت‌ها در مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

استان قزوین سه هزار کاراته کای بیمه شده دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.