stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 149808
  • 02 مرداد 1399 - 23:23
0

شهرستان آوج، نیازمند امتیازات و نگاه حمایتی مسئولان است

شهرستان آوج، نیازمند امتیازات و نگاه حمایتی مسئولان است
 فرماندار آوج گفت: این شهرستان با رویکرد توسعه متوازن نیازمند امتیازات، تسهیلات و نگاه ویژه و حمایتی مسئولان استان است تا رغبت سرمایه گذاران به مناطق جنوب استان با افزایش جاذبه‌های سرمایه گذاری بالا برود.
قلم | qalamna.ir :

 

نصرت الله علیرضایی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: اگر این رویکرد حمایتی با محوریت توسعه متوازن در پیش گرفته نشود قطعا شهرستان‌های شمال استان با مسائل و مشکلات بیشتری از قبیل ترافیک، حاشیه نشینی، مسائل کارگری، مهاجرت، تعارضات قومی و فرهنگی، انواع بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، افزایش قیمت مسکن و اجاره منزل و بسیاری دیگر از این نوع مشکلات مواجه خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از وظایف دولت در هر شرایطی، تسهیل و بسترسازی برای جلب مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی برای پیگیری و تحقق امر توسعه است.

علیرضایی با بیان اینکه توسعه را با محوریت بخش خصوصی باید پیش برد، افزود: وظیفه اول و آخر مدیران دولتی این است که فضایی فراهم کنند تا سرمایه گذاران، احساس امنیت، احترام و امیدواری نسبت به آینده داشته باشند و از این طریق در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان و کشور نقش خود را ایفا کنند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: از مشکلات اساسی در مسیر توسعه کشور، موانع اداری و بوروکراسی است و هنوز کارها به شکل سیستماتیک و نظام مند پیش نمی‌رود و برای انجام و پیگیری هر موضوعی باید تشکیل جلسه داد و مصوباتی را تصویب کرد و برای اجرای این مصوبات هم باید مجددا تشکیل جلسه داد.

علیرضایی بیان داشت:با توجه به این شرایط، مفهوم کلیدی سیستم اداری برای انجام امور، مفهوم  پیگیری است که به طور مستمر باید یک موضوع و مصوبه‌ای را از طریق مدیران و دستگاه‌ها، پیگیری کرد تا به نتیجه برسد.

در ادامه این جلسه در خصوص تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و بلاتکلیف  مجاور ناحیه صنعتی آوج، ساماندهی ناحیه صنعتی، تعیین تکلیف واحدهای صنعتی و معدنی مجوز دار اما غیر فعال، تسریع در صدور مجوز جدید احداث سیلو، تعیین تکلیف طرح الماس غرب، پیگیری تسهیلات واحدهای صنعتی، معدنی و گردشگری شهرستان و… بحث و بررسی شد.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.