stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 149564
  • 02 مرداد 1399 - 9:18
1

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های قزوین در پرداخت تسهیلات کرونا تسریع کنند

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های قزوین در پرداخت تسهیلات کرونا تسریع کنند
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که جذب سریع‌تر آن، نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان است.
قلم | qalamna.ir :

رضا گروسی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونا تا پنجم مردادماه، لازم است دستگاه‌های اجرایی به مخاطبان خود اطلاع رسانی مجدد داشته باشند و بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات تسریع کرده و پرونده‌ها را در سامانه ثبت نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در ابتدا فقط واحدهای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی برای دریافت تسهیلات کرونا امکان ثبت نام داشتند ولی در ادامه بر اساس شیوه نامه جدید، واحدهای بدون بیمه‌ نیز در رسته‌های منتخب با تایید دستگاه اجرایی و ثبت اطلاعات کارفرما در سامانه کارا، امکان دریافت تسهیلات را پیدا کردند.

وی اضافه کرد: براساس شیوه نامه جدید به صاحبان مشاغل دارای بیمه‌ خویش فرمایی و خود اشتغالی مبلغ ۶ میلیون تومان و به شاغلان مورد تایید دستگاه هشت میلیون تومان تسهیلات قابل پرداخت است.

این مسوول با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این خصوص، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۱۰ هزار و ۱۳۶ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ یک صد میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

گروسی خاطر نشان ساخت: از این تعداد پرونده تاکنون سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخته شده و بانک ملی و صادرات بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان شناور است، خاطرنشان ساخت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.