stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 14954
  • 26 آبان 1394 - 0:31
7

نماینده ایران در آژانس: چرا برخی دنبال منفی بافی هستند؟

نماینده ایران در آژانس: چرا برخی دنبال منفی بافی هستند؟

نماینده ایران در آژانس ادعای یک کارشناس غیر رسمی آمریکایی درباره بسته نشدن پرونده پی.ام.دی را رد کرد و گفت: شرط اجرای برجام بسته شدن بحث پی.ام.دی است.

قلم | qalamna.ir :

رضا نجفی نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به نقل قولی از یک کارشناس آمریکایی درباره بسته نشدن پرونده پی.ام.دی گفت: باید توجه شود که طبق بند ۱۴ برجام، اعضای ۱+۵ متعهد هستند قطعنامه ای را به اجلاس ۲۴ آذر شورای حکام ارائه کنند که هدفش بستن موضوع (closing the issue) است. طرف های مقابل هم می دانند که شرط اجرای برجام بسته شدن پرونده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی قبلا هم به تبعیت از منابع غربی تیترهایی همچون “آمانو و ۱۲ نفر از بازرسان آژانس برای بازرسی از تاسیسات نظامی پارچین به تهران آمده اند” یا “رسانه های غربی: آمانو با دانشمندان ایرانی مصاحبه می کند” در سایتهای خود زده بودند که کاملا گمراه کننده و خلاف نقشه راه بود و در واقع نه بازرسی وارد سایت پارچین شد و نه هیچ دانشمند هسته ای با آمانو یا بازرسان مصاحبه کرد. الان هم حرف فردی که هیچ مسئولیتی ندارد به عنوان نتیجه قطعی فرض شده است. اینکه چرا برخی سایتها دنبال منفی بافی هستند و دلایل آن، چون مربوط به بحثهای سیاسی داخلی است، فعلا به سکوت برگزار می کنیم. / ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.