stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 14938
  • 25 آبان 1394 - 18:02
3

مدیر بازداشت شده از نیروهای احمدی‌نژاد بود

مدیر بازداشت شده از نیروهای دولت قبل بود و چندین بار نسبت به عملکرد و ادامه حضور وی در سازمان به مدیر عامل تذکرهایی داده شده بود.

قلم | qalamna.ir :

در خبرهای چند روز گذشته مدیر بازداشت شده منطقه آزاد چابهار (م.ا) به اتهام زمین خواری، ‌اختلاس و ارتشاء قائم مقام مدیرعامل منطقه معرفی شد، اما در حقیقت سمت وی معاون فنی و زیربنایی منطقه بوده است. طبق اطلاعات به دست آمده؛‌ وی از مدیران تحمیلی به این دولت بوده و در دولت احمدی نژاد هم سمت معاون اجرایی سازمان نوسازی شهرداری تهران را داشت و هیچ نسبت فامیلی و نزدیک به رییس جمهور را هم ندارد.

طبق اطلاعات به دست آمده، یکی از ‌۵ نفر دیگری که به همراه این متهم دستگیر شده‌اند؛  به احتمال زیاد شهردار منطقه آزاد چابهار بوده است که البته سمت دقیق وی مدیر خدمات شهری بوده و به نوعی شهردار منطقه محسوب می‌شود و گویا ۴ نفر دیگر هم از پیمانکاران منطقه و سازمان بوده‌اند.

البته (م.ا) مدیر بازداشت شده منطقه آزاد چابهار تنها نیروی احمدی نژادی و تحمیلی به این دولت نیست بلکه شنیده شده وی از طریق مدیرعامل منطقه آزاد چابهار که خود از مدیران دولت نهم و دهم بوده به سازمان منطقه آزاد چابهار نفوذ کرده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در دولت‌های نهم و دهم به مدت ۸ سال سمت معاون استاندار سیستان و بلوچستان را داشته و از نیروهای دولت قبل محسوب می‌شود که در این دولت هم حضور داشته است؛ این در حالی است که اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد چندین بار نسبت به حضور وی واکنش نشان داده و حتی خواستار برکناری مدیر بازداشت شده بوده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه آقای ترکان مخالف حضور وی در سازمان بود،‌ گفت:‌ مدیر بازداشت شده از نیروهای دولت قبل بود و چندین بار نسبت به عملکرد و ادامه حضورش در سازمان به مدیر عامل تذکرهایی داده شده بود.

گفته می شود احتمال تغییر در مدیران منطقه آزاد چابهار از سوی اکبر ترکان  وجود دارد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.