stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 14636
  • 24 آبان 1394 - 11:44
3

فرانسه میزبان یورو ۲۰۱۶ باقی می‌ماند

رئیس کمیته برگزاری جام ملت‌های ۲۰۱۶ اعلام کرد که در هر حالتی این رقابت‌ها به میزبانی فرانسه خواهد بود و حوادث تروریستی اخیر باعث نمیشود که این میزبانی از فرانسوی ها گرفته شود.

قلم | qalamna.ir :
به نقل از رادیو RTL، پاریس و در کل کشور فرانسه شب جمعه تلخ و وحشت آوری را پشت سر گذاشت. در چند انفجار تروریستی که در پایتخت فرانسه رخ داد افراد زیادی کشته و زخمی شدند.
 
این انفجارها و حملات تروریستی و مرگبار در حالی رخ داد که فرانسه قرار است میزبانی بزرگترین رقابت‌های فوتبال اروپا را بر عهده بگیرد. جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ در این کشور برگزار می شود و بعد از چنین انفجارهای خونینی این شائبه به وجود آمد که چه بسا پلیس پاریس نتواند امنیت را برای شرکت کننده گان فراهم کند و میزبانی به کشور دیگری داده شود.
 
جک لومبر، رئیس کمیته برگزاری یورو ۲۰۱۶ در گفت و گویی که با رادیو RTL فرانسه داشت تاکید کرد که تغییری در میزبانی یورو ۲۰۱۶ به وجود نخواهد آمد و این رقابت ها در فرانسه برگزار خواهد شد.
 
او گفت: ناآرامی ها و حملات تروریستی در اروپا زیاد شده است. تصمیماتی را که لازم باشد اتخاذ خواهیم کرد تا یورو ۲۰۱۶ در نهایت امنیت برگزار شود و هیچ مشکلی به وجود نیاید. برقرار کردن امنیت در ورزشگاه کار سختی نیست و می‌توانیم آن را برقرار کنیم اما در خیابان شرایط متفاوت است و کار سخت تری داریم.
 
رئیس کمیته برگزاری یورو ۲۰۱۶، ادامه داد: بسیار تعجب می‌کنم از کسانی که خواستار لغو میزبانی یورو ۲۰۱۶ از فرانسه هستند. چنین چیزی بسیار نادرست است و باعث خوشحالی تروریست‌ها خواهد شد. فرانسه میزبانی یورو ۲۰۱۶ است و در هر حالتی این رقابت‌های در این کشو برگزار خواهد شد.
 
تا آغاز رقابت های یورو ۲۰۱۶، ۹ ماه دیگر باقی مانده است. این رقابت های یک ماه ادامه خواهد داشت و ۲۴ تیم در آن به رقابت خواهند پرداخت.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.