stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 145823
  • 22 تیر 1399 - 12:50
2

مسی خسته است

مسی خسته است

مهاجم بارسلونا پس از بازگشت فوتبال در همه بازی‌ها حضور داشته است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی به خاطر ژن جنگنده‌ای که دارد می خواهد در همه بازی ها به میدان برود و به تیمش کمک کند. ستاره آرژانتینی می داند که بارسلونا در این برهه حساس چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان باید با قدرت کار کند و در غیر این صورت نمی تواند عنوانی به دست آورد. 

با این حال این کار گران تمام می شود. پس از بازگشت فوتبال و با وجود برنامه فشرده (انجام بازی در هر سه روز) ستاره بارسا در همه بازی ها حضور داشت. کیکه ستین پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل وایادولید اعلام کرد که مسی قطعا به استراحت نیاز دارد. سرمربی اسپانیایی نمی خواست ریسک کند و پیروزی اش را از دست بدهد. 

مسی پس از بحران کرونا ۹ بازی کامل انجام داده است. او در یک ماه ۸۱۰ دقیقه بازی کرد و این مدت انرژی زیادی از ستاره آرژانتینی گرفته است. همچنین باعث افت بازیکن شده است. در این ۹ بازی مهاجم بارسا سه گل به ثمر رسانده (دو گل از روی نقطه پنالتی) و هشت پاس گل داده است.

پیش از توقف فوتبال میانگین گلزنی ستاره بارسا ۰.۷۷ گل در هر بازی بود. در این ۹ بازی این میانگین به ۰.۳۳ گل رسیده است. تلاش مسی برای ضربه زدن هم کم شده است. پیش از این در هر بازی ۲.۴ بار به سمت دروازه شوت می کرد اما اکنون این میانگین به ۱.۳ ضربه در هر بازی رسیده است. 

ستین می داند که باید به مسی استراحت بدهد اما هنوز راه حلی برای این کار پیدا نکرده است. در حالی که هنوز بارسا در هفته های آخر شانس قهرمانی در لالیگا دارد و اگر شرایط عوض نشود انرژی بیشتری از ستاره آرژانتینی گرفته خواهد شد. این موضوع ممکن است روی مسی که قرار است در آگوست (مرداد) در لیگ قهرمانان بازی کند تاثیر بگذارد. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.