stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 145719
  • 22 تیر 1399 - 9:50
0

پاسخگویی فناوران حوزه کسب‌وکار نانو به بازار متاثر از کرونا

پاسخگویی فناوران حوزه کسب‌وکار نانو به بازار متاثر از کرونا

سفارش‌های یکی از شرکت‌های فناور در زمینه تولید دستگیره‌های با لایه نانو ساختار در زمان شیوع ویروس کرونا و تعطیلات طولانی‌مدت این چند ماه اخیر، روند افزایشی داشته و با خرید یک دستگاه لایه‌نشانی جدید تولید داخل توانست نیاز بازار کشور را تامین کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا سامان نکوروح، مدیر عامل این شرکت فناور با اشاره به توسعه کسب و کارها در شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: هر چند که طی ماه‌های گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل بود و یا با ظرفیت کمی کار می‌کردند، اما سفارش‌های ما روند افزایشی را تجربه کرده است. 

نکوروح یادآور شد: طی سال‌های گذشته ما دو دستگاه پوشش‌دهی PVD برای اعمال پوشش به محصولات تولیدی خود را از خارج از کشور خریداری کرده بودیم که با توجه به نیاز بازار، دو سال قبل اقدام به خرید یک دستگاه از یک شرکت داخلی کردیم. عملکرد بالا، قیمت پایین و خدمات پشتیبانی مطمئن از جمله مزایای این دستگاه ایرانی است.

وی با بیان اینکه این دستگاه قادر به اعمال پوشش‌های نانو ساختار است، اظهار کرد: فناوری‌نانو و پوشش‌های نانوساختار می‌تواند فرصت‌های زیادی در صنعت پوشش‌دهی ایجاد کند؛ از این رو ما بیش از ۱۰ سال است که در این حوزه فعالیت داریم و انواع پوشش‌های نانوساختار را روی سطوح مختلف کار می‌کنیم.

مدیرعامل این شرکت محصولات تولیدی این شرکت را شامل دستگیره و یراق‌آلات کابینت و همچنین ارائه خدمات پوشش‌دهی به مشتریان ذکر کرد و ادامه ‌داد: با استفاده از پوشش‌های نانوساختار، علاوه بر زیبایی محصول، دوام آن نیز افزایش می‌یابد. رنگ‌های طلایی، رنگین‌کمانی و کرمی از جمله رنگ‌هایی هستند که با استفاده از این فناوری روی محصولات ایجاد می‌شود.

به گفته وی، کروم، تیتانیوم و ترکیب تیتانیوم/آلومینیوم نیز از جمله پوشش‌هایی هستند که روی محصولات مشتریان ایجاد می‌شود.

این فناور اضافه کرد: شیرآلات، دستگیره و یراق‌آلات بیشترین سهم را در پوشش‌های نانوساختار ما دارند، ضمن آنکه برخی از محصولاتی که ما برای مشتریان‌ با استفاده از این فناوری پوشش‌دهی می‌کنیم، به خارج از کشور صادر می‌شود که عراق و افغانستان از جمله مقاصد صادراتی مشتریان ما هستند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.