stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 145701
  • 22 تیر 1399 - 9:29
0

امره چان: دلیل موفقیت رونالدو حرفه ای بودن او است

امره چان: دلیل موفقیت رونالدو حرفه ای بودن او است

هافبک بوروسیا دورتموند از دلیل اصلی موفقیت کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از سایت رسمی دورتموند، امره چان بعد از درخشش در لیورپول مورد توجه یوونتوس قرار گرفت.

این بازیکن در یووه نتوانست انتظارات را برآورده کند و ساری اعتماد زیادی به او نداشت. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی دورتموند شد و توانست خوب ظاهر شود.

او درباره دلیل اصلی درخشش رونالدو باتوجه به اینکه در یوونتوس با او همبازی بود، گفت:رونالدو تمرکز بسیار بالایی روی کار خود دارد. او هر روز سخت تمرین می کند و ۱۰۰ درصد حرفه ای زندگی می کند و این باعث شده است تا موفقیت های زیادی به دست آورد. رونالدو جایگاهی را که به دست آورده با تلاش بسیار زیاد بوده است. او واقعا روی من تاثیر گذاشت.

امره چان درباره دلیل جدایی اش از بایرن مونیخ و رفتن به لورکوزن گفت: گواردیولا کاملا با من راستگو بود. او گفت که در بایرن به سختی به من بازی خواهد رسید و به همین خاطر هم از تیم جدا شدم. برای پیشرفت باید بازی می کردم. در بایرن بازی کردن سخت بود و به همین خاطر تصمیم گرفتم که از تیم جدا شوم و راهی لورکوزن شوم. به نظرم که من تصمیم بسیار درستی گرفتم.

او در ادامه صحبت های خود به ستایش از ارلینگ هالند هم تیمی نروژی خود در دورتموند پرداخت و گفت: من و هالند از نظر ذهنی بسیار به  هم نزدیک هستیم.هر دو ما به دنبال موفقیت و پیروزی هستیم و به همین خاطر به هم انگیزه می دهیم. هالند تفکری فوق العاده دارد. من به شدت به او علاقه دارم. او اگر به این منوال ادامه دهد قطعا آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.