stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 145601
  • 21 تیر 1399 - 18:27
1
سردار جاویدان:

هدف دشمنان کم رنگ کردن ارزش ها و اعتقادات ملت ایران است

هدف دشمنان کم رنگ کردن ارزش ها و اعتقادات ملت ایران است
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هدف و تلاش دشمنان کم رنگ کردن ارزش ها و اعتقادات ملت ایران است، گفت: انقلاب ما به واسطه ثمره خون مطهر شهدا و رشادت و سلحشوری رزمندگان 41 سال است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و تا نابودی کامل آنها از پا نخواهد نشست.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با ۲ خانواده شهید و ۲ تن از جانبازان کرمانشاه که در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ۴۱ سال تهدید و تحریم از سوی دشمنان نه تنها ملت ایران را از پا در نیاورده، بلکه استقامت آنها را افزون تر کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدید و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این قدرت به برکت خون مطهر شهدا و رشادت و سلحشوری جانبازان سرافراز کشور ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم.

سردار جاویدان در ادامه با تجلیل از استقامت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز، گفت: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

وی در پایان بر حل مشکلات آنها از جمله مسکن و معشیت تاکید کرد و بیان داشت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

در این دیدار مادر شهید سعید ملکی و همسر شهید شاهمراد برمیوندی به همراه ۲ تن از جانبازان بهروز خدادادیان و یونس کتابی حضور داشتند و سردار جاویدان با اهدای لوح و هدایایی از آنها تقدیر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.