stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 145594
  • 21 تیر 1399 - 18:12
1
استاندار کرمانشاه:

کسبه ای که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند، پلمب می شوند

کسبه ای که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند، پلمب می شوند
استاندار كرمانشاه گفت: مغازه افرادي كه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت نمي كنند و ماسک نمی زنند، پلمب می شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم در جامعه ملزم به استفاده از ماسک هستند و دستگاه های اجرایی ذیربط موظف هستند که پیش بینی های لازم را برای افزایش تولید و کنترل قیمت ماسک داشته باشند.

وی با اشاره به امکان همزمانی کرونا و ویروس آنفلوآنزا در اول مهر ماه و فصل پاییز بیان داشت: اداره صمت استان باید فکری دراز مدت برای تولید ماسک داشته باشد و همچنین برای جلوگیری از افزایش قیمت ماسک تمهیدات لازم را اتخاذ نماید.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مغازه افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و ماسک نمی زنند، باید پلمب شود و در بازدیدی که دیروز از سطح شهر کرمانشاه داشتم، مشاهده می شد مغازه های ماسک فروشی که خود ماسک می فروشند، از ماسک استفاده نمی کنند لذا اداره صمت موظف است که بازرسی ها و نظارت های خود را جهت کنترل بازار برای رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش دهد تا همه موظف به استفاده از ماسک در جامعه باشند.

بازوند تاکید کرد: بعضاً همچنین در سطح شهر مشاهده می شود که پلیس ها نیز برای انجام وظیفه از ماسک استفاده نمی کنند لذا از نیروی انتظامی استان می خواهیم که از نیروهای خود بخواهد که پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به شلوغی و افزایش ترددها به پارک ها از شهرداری کرمانشاه خواست که برای جلوگیری از افزایش بیماری کرونا، کنترل های لازم را در پارک ها انجام دهد.

وی همچنین از دستگاه های ذیربط خواست که برای خرید مواد شوینده و ضدعفونی حتماً از تولیدات داخلی استفاده کنند.

مقام ارشد استان کرمانشاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است که ظرف ۲۰ روز طرح نقشه راه را برای شرایط بحرانی در پاییز که امکان همزمانی بیماری کرونا با ویروس آنفولانزا دارد را تدوین و به کارگروه مبارزه با بیماری کرونا استان ارائه نماید.

بازوند تصریح کرد: معاونت توسعه منابع انسانی استانداری باید نظارت جدی بر ترددهای مردم در ادارات داشته باشد و اگر برخی مراجعه کنندگان رعایت پروتکل های بهداشتی را نمی کنند ادارات باید از ارائه خدمات به این گونه افراد جلوگیری کنند.

استاندار کرمانشاه از فرمانداران استان خواست با نشستی با بزرگان و معتمدین شهرها در خصوص جلوگیری از تجمع مردم برای برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری ها تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.