stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 145591
  • 21 تیر 1399 - 17:45
3
استاندار کرمانشاه:

پیگیری مشکلات و‌مطالبه های کارگران اولویت کار شهرداران استان باشد/حقوق معوق پرسنل شهرداری سنقرکلیایی تا پایان هفته پرداخت می شود

پیگیری مشکلات و‌مطالبه های کارگران اولویت کار شهرداران استان باشد/حقوق معوق پرسنل شهرداری سنقرکلیایی تا پایان هفته پرداخت می شود
استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: پیگیری مشکلات و‌مطالبه های کارگران اولویت کار شهرداران استان باشد.
قلم | qalamna.ir :

قلم؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه پیگیری و رفع مشکلات کارگران و پرسنل شهرداری سنقر کلیایی اظهار داشت: حل مشکل کارگران و پرداخت حقوق پرسنل باید در اولویت امور شهرداری ها قرار گیرد و شهرداران نیز موظف هستند نسبت به انجام این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: اعضای شورای شهر نیز در این شرایط شیوع بیماری کرونا باید همراهی و همدلی مطلوبی برای انجام امور مردم با یکدیگر داشته باشند و‌ نباید سوء تفاهم ها و اختلاف های جزیی مانعی برای انجام امور شود.

بازوند مشارکت مردم را در مدیریت و اداره امور شهری لازم و ضروری دانست و گفت: اعضای شورا و شهردار باید از ظرفیت و توانایی مردم برای برون رفت از مشکلات موجود استفاده نمایند.

استاندار کرمانشاه در پایان همراهی و مشارکت مردم برای قطع زنجیره کرونا را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انجام اقدامات پیشیگرانه و رعایت توصیه های بهداشتی راهکار اصلی مقابله و مدیریت کرونا است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.