stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 145072
  • 19 تیر 1399 - 23:20
1

دولت در تلاش ایجاد امنیت پایدار برای توسعه و سرمایه‌گذاری در کردستان است

دولت در تلاش ایجاد امنیت پایدار برای توسعه و سرمایه‌گذاری در کردستان است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت : همگی در استان کردستان در تلاشیم تا سرمایه‌گذاری را تسهیل و موانع سد راه واحدهای تولیدی صادرات‌محور را رفع کنیم.

قلم | qalamna.ir :

بهمن مرادنیا در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی اقدامات و عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و برنامه زمانبندی به روز که با حضور پیمانکاران تنظیم شد، عملیات فاز اول این طرح مهم اقتصادی امسال به اتمام رسیده و آماده بهره برداریست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان در این بازدید با بیان اینکه تاکنون بیش از یکصد سرمایه‌گذار بومی دارای مجوز تاسیس برای دریافت زمین در منطقه ویژه اقتصادی بانه مراجعه کرده اند ؛ ادامه داد: با توجه به محدودیت زمین در منطقه ویژه اقتصادی بانه، اولویت واگذاری‌ها را بر اساس واحدهای تولیدی صادرات‌محور عنوان کرد و از سرمایه‌گذاران خواست برای بهره‌مندی از معافیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، برای تولید کالاهای صادراتی و ایجاد اشتغال در منطقه تلاش کنند.

وی یادآور شد: به موازات تکمیل عملیات فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه، عملیات اجرایی فاز دوم این طرح نیز در صورت تامین اعتبارات آغاز می‌شود.

خسروی در ادامه با اشاره به شرایط و فرآیند واگذاری زمین به متقاضیان در منطقه ویژه اقتصادی ، بیان کرد : سرمایه‌گذاران پس از اخذ مجوز از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، به شرکت شهرک‌های صنعتی استان معرفی می‌شوند و زمین مورد نیاز آن‌ها در قطعات مشخص شده با قیمت مصوب به آنها واگذار می‌شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.