stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 145061
  • 19 تیر 1399 - 21:03
3
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در همدان تاکید کرد:

لزوم ورود هرچه بیشتر اصحاب رسانه در مسیر افزایش آگاهی مردم/در شرایط هشدار هستیم

لزوم ورود هرچه بیشتر اصحاب رسانه در مسیر افزایش آگاهی مردم/در شرایط هشدار هستیم
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در همدان گفت: فعالان فضای مجازی و دارندگان کانال‌های پرمخاطب با انتشار اخبار خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری موثق می‌توانند در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه بسیار تأثیر گذار باشند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، اسدالله ربانی مهر ظهر پنج شنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا و در جمع فعالان فضای مجازی، گفت: فعالان فضای مجازی و دارندگان کانال‌های پرمخاطب با انتشار اخبار خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری موثق می‌توانند در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه بسیار تأثیر گذار باشند.

وی، فراگیری، در دسترس بودن و مخاطب بالا را از مزایای فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی برشمرد و عنوان کرد: هر ۳۳ ثانیه یک مبتلا و هر ۱۳ دقیقه یک فوتی براثر کرونا در کشور ثبت می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در همدان تاکید کرد: هم اکنون، در شرایط هشدار هستیم و با اطلاع رسانی خوب باید مردم را به رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری و استفاده از ماسک دعوت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: شرط عبور از شرایط فعلی همکاری رسانه‌ها اعم از صداوسیما، خبرگزاری‌ها، نشریات و کانال‌های فعالان فضای مجازی با مجموعه مدیریتی استان در این بخش است؛ بدین سان، همکاری خوب رسانه‌ها در روزهای اخیر در مورد اهمیت استفاده از ماسک نتیجه بسیار خوبی داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.