stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 145054
  • 19 تیر 1399 - 20:55
5
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی قطار شهری همدان به زودی/درحال اجرا بودن ۵۰ پروژه ملی در همدان

آغاز عملیات اجرایی قطار شهری همدان به زودی/درحال اجرا بودن ۵۰ پروژه ملی در همدان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات قطار شهری همدان نیز به سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حمیدرضا حاج بابایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان با بیان این که حدود ۵۰ پروژه ملی در همدان داریم که باید کمک کنیم و مدیران ذیربط دستگاه های اجرایی پیگیر باشند تا به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: افزایش رضایتمندی مردم باید هدف همه مدیران باشد؛ همه ما مسئولیت سنگینی برعهده داریم که اگر در دوران مسئولیت عادی کار کنیم، گناهکاریم.

وی با اشاره به اینکه راه آهن همدان ملایر و همدان سنندج باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد، یادآور شد: راه های اصلی همدان به استان های مجاور از وضعیت مطلوبی برخوردار است و محور همدان به استان مرکزی از طریق قهاوند نیز درحال اجرا است که مسیر همدان را به قم کاهش می دهد.

وی بابیان اینکه ارتقا چند راه فرعی از جمله محورهای سیاه کمر به راهجرد و محورهای گردشگری امامزاده محسن، سد اکباتان و ابرو در حال پیگیری و انجام است، خاطرنشان کرد: مطالعات قطار شهری همدان نیز به سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همدان یک انقلاب فناوری در حال شکل گیری است، تصریح کرد: با فعالیت دانشگاه صنعتی، پارک علم و فناوری و منطقه مبتنی بر فناوری های برتر شاهد پیشرفت قابل توجه شرکت های دانش بنیان و فراهم بودن زمینه کار برای جوانان نخبه هستیم.

وی از بهره برداری پتروشیمی هگمتانه در مهرماه سالجاری خبر داد و اضافه کرد: همزمان دو موزه درحال ساخت داریم که با جذب اعتبارات ملی باید این موزه ها هم هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان، احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در همدان را فرصتی کم نظیر برای استان دانست و گفت: گاوداری ۶ هزار راسی نیز با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی شستا در همدان در حال تاسیس است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.