stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 144713
  • 18 تیر 1399 - 20:14
1

مجلس هر کاری می‌کند غیر از معیشت مردم

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک نماینده مجلس خواستار شفافیت در قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین شد و گفت: مجلس به هر کاری می‌پردازد، غیر از معیشت مردم.
محمدرضا صباغیان  در اخطاری با استناد به اصل ۷۷ قانون اساسی گفت: مطابق این اصل قراردادها، عهدنامه‌ها و موافقت‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس برسد، این در حالی است که شرایط سختی را به لحاظ اقتصادی می گذرانیم و باید همراهی و همدلی داشته باشیم، اما با این وجود باید بُعد نظارتی مجلس افزایش پیدا کند.
نماینده مهریز با بیان اینکه ایران در حال انعقاد قرارداد ۲۵ ساله به چین است، ادامه داد: آقای ظریف نیز این خبر را تکذیب نکرد، اما ما تجربه تلخ برجام را داریم، لذا نظارت را نباید فراموش کرد، چراکه احساس می‌شود دولت می‌خواهد با این قرارداد، شکست تلخ برجام را جبران کند، اما نظارت مجلس نباید فراموش شود. در واقع نباید اجازه داد آشی را که آقای ظریف و دولت می پزند، ما در ۲۰ دقیقه همچون برجام سربکشیم.

وی ادامه داد: هیات رئیسه مجلس و کمیسیون امنیت به مسئله قرارداد ۲۵ ساله ایران با چین شد ورود و رصد کند این موضوع ضروری است، تا چند سال دیگر نگوییم در این قرارداد نیز مانند برجام به ملت ظلم شد و نباید اجازه داد برجام دیگری به ما تحمیل شود.صباغیان با بیان اینکه معیشت مردم باید در سرلوحه اقدامات مجلس قرار گیرد، گفت: متاسفانه مجلس به هر کاری می پردازد، غیر از معیشت مردم و معیشت موضوع فراموش شده آن است.

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.