stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 144600
  • 18 تیر 1399 - 15:19
1

۵۰۰ هزار همدانی سهام خود را آزاد کردند

۵۰۰ هزار همدانی سهام خود را آزاد کردند

ایسنا/همدان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۳۶ درصد صاحبان سهام عدالت روش مستقیم و مابقی روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در استان همدان سهام خود را به روش مستقیم آزاد کردند.

قلم | qalamna.ir :

ناصر محمودی با اشاره به ارزش ۱۵ میلیون تومانی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی گفت: افرادی که از روز ۱۵ تا ۲۹ خردادماه امسال نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از ۱۵ تیر می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.

وی درباره اینکه سهام عدالت جدید در طرح پیشنهادی مجلس به چه کسانی می‌رسد؟ مطرح کرد: براساس طرح جدید مجلس و در صورت تصویب، ارائه سهام عدالت در قالبی جدید به جاماندگان دارای دعوتنامه، افرادی که در ۱۰ سال اخیر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی قرار گرفته اند و سایر دهک‌های کم درآمد تعلق خواهد گرفت.

محمودی بیان کرد: با توجه به اینکه سهام عدالت مرکب از سهام ۳۶ شرکت مهم و بنیادی بازار است بنابراین ارزش دارایی سهام عدالت بالاست و توصیه می‌شود در صورت عدم نیاز از فروش این سهام خودداری کنند و از منافع حاصل از آن استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان تأکید کرد: صاحبان سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده اند و سهام عدالت خود را قبل از تاریخ ۱۵ خردادماه فروخته اند در صورتی که شماره شبای حساب بانکیشان درست و فعال باشد و تلفن همراه نیز به نام خود فرد باشد، مبلغ سهام فروخته به حسابشان واریز می شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۳۶ درصد صاحبان سهام عدالت روش مستقیم و مابقی روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در استان همدان سهام خود را به روش مستقیم آزاد کردند.

روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان همدان، محمودی در پایان از مشخص شدن زمان های بعدی فروش سهام عدالت خبر داد و گفت: دارندگان سهام عدالت، ۳۰ درصد بعدی را در عید غدیرخم و مابقی را در ۲۲ بهمن می توانند بفروشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.