stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 144593
  • 18 تیر 1399 - 14:35
1

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

قلم | qalamna.ir :

روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد‪:

علی اکبر بسطامی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پیگیری وضعیت دامداران و ورشکستگی آنها در استان ایلام.

رسول فرخی، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تسریع در پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان.

عبدالله ایزدپناه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پیگیری مشکلات کشاورزان در استان خوزستان.

محمدحسن آصفری به وزیر آموزش و پرورش: لزوم نظارت بر صندوق ذخیره فرهنگیان.

قدرت الله حمزه به وزیر ارتباطات: لزوم فراهم کردن دسترسی اینترنت در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری برای بهره‌مندی دانش‌آموزان.

رضا آریانپور به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم و کلزای کشاورزان گلستان. به وزیر تعاون و جهاد کشاورزی: لزوم توسعه صنایع تبدیلی مبتنی بر تولیدات کشاورزی در استان گلستان. به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم حمایت از کارکنان بخش درمان و پرسنل بیمارستانی. به رئیس جمهور و وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش: لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان.

امان قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت خسارت بیمه کشاورزان ناشی از تنش‌های محیطی در مناطق مرزی گنبدکاووس.

سید سلمان ذاکر به وزیر نفت: لزوم تخصیص بودجه برای گازرسانی به مناطق کم برخوردار ارومیه. به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت معاونت مطبوعاتی از اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی. به وزیر بهداشت و درمان: لزوم اقدام جهت جمع‌آوری سایت زباله به لحاظ تهدید سلامت ساکنان. به وزیر امور اقتصادی: لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای تعهد ارزی در صادرات.

احمد راستینه به وزیر ارتباطات: لزوم برنامه‌ریزی برای حفظ حریم اخلاقی و معنوی در فضای مجازی. به رئیس جمهور: لزوم محاسبه بازپرداخت تسهیلات ارزی واحدهای تولیدی بر اساس نرخ ارز در زمان گشایش اعتبار. به وزیر بهداشت و درمان: لزوم رسیدگی به وضعیت ناعادلانه تفاوت حقوق پرستاران قراردادی با سایر پرستاران

نصرالله پژمانفر به رئیس جمهور و وزیر کشور: علت عمل نکردن دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه به بند ۶ تبصره ۱۹ قانون برنامه و بودجه چیست؟ لزوم رسیدگی به ناهماهنگی استاندار خراسان رضوی با شورای عالی شهرسازی کشور در خصوص طرح پیرامونی بافت حرم مطهر رضوی. به وزیر دادگستری: لزوم اهتمام و صیانت از حیثیت و استقلال دستگاه قضایی خراسان رضوی و احقاق حقوق عامه.

قاسم ساعدی به وزیر کشور: تسریع در جبران خسارت کشاورزان سیل زده استان خوزستان.

کمال علیپور خنکداری به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان بانک ملی استان مازندران و عدم رضایت مردم. علت دخالت حراست بانک ملی استان مازندران در انتصاب افراد و حمایت از افراد فتنه ۸۸ چیست؟

ابراهیم رضایی به وزیر نفت: لزوم پیگیری وضعیت بیکاری تعدادی از کارکنان و کارگران فاز دو پارس جنوبی.
محمدصالح جوکار به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت حقوق معوقه معلمان مدرسه حمایتی.
شهریار حیدری به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان مرزهای اقتصادی کشور و گمرکات.

رضا حاجی پور و علی کریمی فیروزجایی به وزیر نفت: لزوم رفع مشکل تأمین سوخت کشاورزان و کمباین‌داران.
رحمت الله نوروزی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم خرید محصولات کشاورزان استان گلستان خصوصا گوجه کاران.

رجب رحمانی به رئیس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی و سرپرست وزارت صمت: لزوم رفع مشکلات کشاورزان و خرید کشمش کشاورزان استان‌های دارای تاکستان.
احمد حسین فلاحی، روح الله ایزدخواه و علی خضریان و کیومرث سرمدی به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تصویب و یا احیای قانون ممنوعیت افزایش بیش از ۱۰درصد قیمت‌ها در سال.
احمد مرادی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم افزایش حمایت مادی و معنوی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها در شرایط سخت کرونا.

زهره الهیان به رئیس جمهور: علت پرداخت نشدن مطالبات فوق‌العاده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی‌ چیست؟
بهروز محبی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به ضرر و زیان مرغداران به دلیل کاهش قیمت و افزایش نابسامان نهاده‌ها.
ذبیح الله اعظمی ساردویی به وزیر بهداشت و درمان: لزوم تخصیص امکانات برای کنترل بیماران کرونایی در جنوب استان کرمان.
پرویز اوسطی به وزیر نفت: لزوم بازنگری در سهمیه سوخت بخش کشاورزی هر شهرستان متناسب با الگوی کشت.

احسان ارکانی به وزیر امور اقتصادی و دارای: لزوم رسیدگی به مدیریت ضعیف و ناکارآمد در حوزه وظایف اداره کل اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی.
زهره سادات لاجوردی، روح الله متفکر آزاد، زهرا شیخی، حسینعلی حاجی دلیگانی، سید مصطفی آقامیرسلیم، روح‌الله ایزدخواه، فاطمه قاسم‌پور، علی اصغر عنابستانی، بهروز محبی، فاطمه محمدبیگی به رئیس جمهور: لزوم اقدام در خصوص اختصاص فرد رد صلاحیت شده خانم مولاوردی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان.

احمد محرم زاده به وزیر ارتباطات: لزوم همسان‌سازی حقوق کارگزاران روستایی مخابرات.
علی اکبر علیزاده برمی، فرهاد بشیری، علی اصغرخانی، غلامرضا شریعتی، ابوالفضل عمویی، محمدحسین فرهنگی، علیرضا نظری، عباس گلرو، فاطمه محمدبیگی، حسن نوروزی، سید علی ایزدیخواه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم توقف قطارهای مسافربری در ایستگاه راه آهن دامغان.

علی علیزاده به وزیر جهاد کشاورز: لزوم تأمین خوراک دام و طیور در شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر و لزوم مدیریت خرید محصول سیب زمینی. لزوم تأمین سموم کشاورزی در بازار شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر.

قدرت‌الله حمزه شلمزاری به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اقدام برای خرید محصولات کشاورزی در زمان مناسب

کمال علی پور خنکداری به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان مدیریت جهاد کشاورزی استان مازندران، علت عدم توجه به هدررفت آب و داینینگ نکردن کانال های کشاورزی و علت وضعیت اسفبار زهکشی اراضی استان مازندران چیست؟
-محمدحسین فرهنگی به رئیس جمهور: لزوم ایجاد وحدت رویه در اجرای احکام فصل فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری
مهرداد ویس کرمی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم نظارت بر بازار مسکن. به وزیر نیرو: لزوم تسریع در ساخت و تکمیل سدهای استان لرستان و تعریف منابع و تخصیص آب استان
سید محمدرضا میرتاج الدینی وزیر آموزش و پرورش: لزوم تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریسی مشمول تبصره ۱۰ ماده ۱۰ قانون مصوب سال ۹۷ در سال جاری. به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم افزایش نظارت بر بورس و برخورد با افزایش صوری سرمایه گذاری توسط برخی شرکت‌ها

مهدی عسگری به وزیر راه و شهرسازی: لزوم در نظر گرفتن نرخ مالیاتی موثر و بازدارنده برای مساکن خالی و کنترل بازار مسکن
علی اکبر بسطامی به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به تورم و گرانی بازار مسکن

حسین رئیسی به وزیر ارتباطات: لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان های میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد، به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم قاطعیت و برخورد جدی با گستاخی دولت‌های اروپایی در مورد خروج از برجام و پرهیز از مسامحه در سیاست خارجی.

محمد مولوی به وزیر نفت: علت عدم بکارگیری نیروهای بومی در فاز دو پالایشگاه آبادان.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.