stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 144585
  • 18 تیر 1399 - 14:21
0

برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی تقلبی و قاچاق

برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی تقلبی و قاچاق

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در جهت حمایت از کالای ایرانی و احقاق حق واردکنندگان رسمی با عرضه کنندگان مواد دخانی تقلبی و قاچاق برخورد می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از برخورد با متخلفین توزیع و فروش تنباکوهای معسل تقلبی با جعل برندهای معتبر در بازار خبر داد و گفت: این سازمان طی ابلاغیه ای به تمام روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها اعلام کرد ضمن نظارت بر بازار، با عرضه مواد دخانی تقلبی و قاچاق در سطح عرضه برخورد شود.

سیدجواد احمدی با اشاره به قانون قاچاق کالا و ارز مصوب سال ۱۳۹۲خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق، یک پدیده شوم محسوب شده و ضربه جبران ناپذیری به عرصه تولید و اشتغال وارد کرده و باعث تضییع حقوق تولیدکنندگان و واردکنندگان رسمی و همچنین بروز مخاطرات جدی برای مصرف کنندگان این دسته از محصولات می شود، لذا ضروری است بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با همکاری دیگر دستگاهای اجرایی و متولی امر نظارت ویژه‌ای بر عرضه این اقلام در بازار داشته باشند و به نحو احسن با این پدیده مخرب مقابله کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بازرسان باید بصورت مستمر وضعیت بازار و عرضه این محصولات را رصد کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه توزیع و فروش نسبت به اعمال قانون اقدام کنند.

وی یکی از اولویت‌های مهم سازمان حمایت برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح عرضه دانست و از هموطنان تقاضا کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ این سازمان و یا سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

احمدی اضافه کرد: همچنین از قشرهای مختلف مردم درخواست داریم از خرید هرگونه کالای قاچاق خودداری کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو با عرضه کالای قاچاق، باعث لطمات زیادی به اقتصاد کشور شوند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.