stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 144320
  • 17 تیر 1399 - 20:10
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

بیش از یک میلیون تن کالا در سه ماهه اول سال در استان کرمانشاه جابجا شده است

بیش از یک میلیون تن کالا در سه ماهه اول سال در استان کرمانشاه جابجا شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه میزان حمل و نقل کالا طی سه ماهه اول سال جاری در استان را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار قلم و در تشریح میزان حمل و نقل کالا طی سه ماهه اول سال جاری در استان کرمانشاه اظهار داشت: یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۰۵ تن کالا طی این مدت در استان جابجا شده است.

وی افزود: ۸۲ شرکت و مؤسسه حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند‌ و در این زمینه ۱۸ هزار و ۹۴۴ راننده کامیون فعال حمل و نقل نیز در استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل کالا برون شهری در استان را ۱۲ هزارو ۴۹۲ دستگاه عنوان و بیان کرد: ۷۸۰ راننده فعال نیز در ناوگان وانت باری در حال خدمت رسانی هستند.

مهندس کرمی تعداد ناوگان وانت باری فعال در استان را نیز ۱۴ هزار و ۳۵۹ دستگاه عنوان کرد و گفت: ۸۲ شرکت و مؤسسه حمل و نقل کالا نیز در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

این مسؤل از صدور ۱۱۹ هزار و ۱۴۴ مورد بارنامه در ۳ ماهه اول سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این مدت ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد حواله صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای توزیع حواله لاستیک حمایتی در این مدت را ۸ هزار و ۹۵۸ حلقه عنوان و خاطرنشان کرد: مقدار کالای جابجا شده در این مدت نیز یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۰۵ تن بوده است و بیشترین تناژ حمل کالا نیز مربوط به شهرستان کرمانشاه با وزن یک میلیون ۴۴۹ هزار و ۶۸۹ می باشد.

کرمی همچنین عمده کالاهای حمل شده در استان کرمانشاه و در مدت ذکر شده را سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، هیدرو کربن، سنگ سنگبری، انواع بنزین، گازوئیل و انواع آجر اعلام کرد و گفت: بیشترین کالای حمل شده در این مدت سیمان بوده است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری، ۲۶ مورد بازدید و نظارت برعملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا انجام گرفته و بیش از ۲۸۴ مورد بازدید و نظارت از ناوگان هم انجام شده است.

کرمی در پایان تعداد پروانه های تمدید شده شرکت ها و مؤسسات حمل ونقل کالا را نیز ۱۸ مورد عنوان کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.