stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 144286
  • 17 تیر 1399 - 16:19
1

طرح تامین مسکن محرومان تدوین می‌شود

طرح تامین مسکن محرومان تدوین می‌شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که قرار است کمیسیون اقتصادی با همکاری دولت و کمیسیون عمران طرحی را با هدف تامین مسکن محرومان را تدوین کنند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با با اشاره به جلسه صبح امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی با فتاح، رییس بنیاد مستضعفان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی توسط بنیاد از طریق مکانیزم تهاتر و جایگزینی که حدود ۸۰ درصد آن اجرایی شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ظرف مدت دو هفته پیش‌نویس این متن در کارگروه مشترکی از کمیسیون اقتصادی و بیناد مستضعفان نهایی شود.

وی افزود: هدف از این طرح استفاده از ابزارهای مجلس برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است که حدود ۸۰ درصد آن اجرایی شده است. براساس توافقات صورت گرفته با بنیاد مستضعفان مقرر شد، کمیسیون اقتصادی با همکاری دولت و کمیسیون عمران طرحی با هدف تامین مسکن محرومان را تدوین کند، متن این طرح ظرف دو هفته آتی نهایی می‌شود.

پورابراهیمی ادامه داد: تسریع در پذیرش شرکت‌های بنیاد مستضعفان در بورس یکی دیگر از دستورکارهای جلسه امروز کمیسیون اقتصادی بود، در حال حاضر ۳۲ شرکت از این نهاد در بورس حضور دارند، که مقرر شد طی یک ماه اقدامات لازم برای ورود ۲۰ شرکت جدید به بورس فراهم شود.

رییس کمیسیون اقتصادی در پایان از توافق برای تاسیس بانک قرض‌الحسنه از منابع بنیاد خبر داد و گفت که با تحقق این امر، عملیات قرض الحسنه‌ای که مردم به آن نیاز دارند، انجام خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.