stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 144200
  • 17 تیر 1399 - 13:55
1
ایرج موفق:

کمک به تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد از سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت است

کمک به تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد از سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: کمک به تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد از سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت است.
قلم | qalamna.ir :

ایرج موفق، اظهارداشت: استان اصفهان با بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ طرح در دست اجرا رتبه دوم صنعت کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات موجود و همکاری مسوولان تا پایان امسال شاهد بهره برداری تعداد زیادی از این طرح‌ها باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: کمک به تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد از سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت است.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالا، افزود: تکمیل اینگونه طرح‌ها به ایجاد اشتغال و جهش تولید در استان کمک خواهد کرد.

موفق با بیان اینکه اصفهان بعنوان یک استان بسیار ویژه از نظر صنعتی محسوب می‌شود اضافه کرد: حمایت برای تکمیل طرح‌های با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در مرحله اول و طرح‌های با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در مرحله بعدی قرار دارد.

وی گفت: دولت تمام توان خود را برای رونق و حرکت چرخه صنعت و تولید به کار گرفته و همه ما نیز باید با تلاش شبانه روزی در راستای رفع مشکلات واحدهای نیمه تمام گام برداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: درصورت حمایت از تولید داخلی و آسان سازی فرآیند راه اندازی کسب و کارهای صنعتی، دستیابی به اهداف ترسیم شده شعار سال امکان پذیر خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ مجوز معدنی در این سازمان صادر شده و این استان از نظر تعداد معادن رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

موفق افزود: بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی و ۵۷۰ اتحادیه در بخش‌های مختلف صنفی (صنوف تولیدی، خدمات فنی و مهندسی) در این استان مشغول به فعالیت هستند.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می‌آید

سهم اصفهان در صنعت کشور را ۱۱ درصد، سرمایه گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی هشت درصد و رتبه اصفهان در طرح‌های نیمه تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی دوم است.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.