stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 144191
  • 17 تیر 1399 - 13:53
1
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

برنامه های اوقات فراغت فقط مختص به تابستان نیست

برنامه های اوقات فراغت فقط مختص به تابستان نیست
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت از ویژگی‌های برنامه‌های جمعیت هلال احمر است، اظهارداشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طول سال برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دارد و فقط مختص به تابستان نیست.
قلم | qalamna.ir :

محمد گل‌فشان، در جلسه افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های اوقات فراغت با سال‌های دیگر متفاوت است و باید متناسب با مسائل روز و امکانات موجود باشد.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت از ویژگی‌های برنامه‌های جمعیت هلال احمر است، اظهارداشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طول سال برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دارد و فقط مختص به تابستان نیست.

گل‌فشان با اشاره به اینکه همین امر باعث ارتباط جدی‌تر جوانان با جمعیت هلال احمر شد، اضافه کرد: استقبال خوب از برنامه‌های اوقات فراغت از مهمترین شاخص‌های اعتماد مردم به این مجموعه است.

وی به توانمندی‌های جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: امسال باید با استفاده بهینه از فضای مجازی، زمینه مناسبی برای آموزش جوانان در این حوزه‌ها و با توجه به مناسبت ها و مسائل مختلف روز مانند ازدواج فراهم کنیم.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه اصفهان از استان‌های فعال و دارای ظرفیت‌های بسیار فرهنگی و هنری است، گفت: انتظار ما از استان اصفهان این است که در فضای مجازی با فعالیت بیشتر، این توانایی‌ها بکار گرفته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این جلسه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت توسط این جمعیت بصورت علمی و با هدف غنی‌سازی اوقات جوانان و پرورش آنها برگزار می‌شود.

علی‌محمد هاشمی با تاکید بر اینکه علمی بودن برنامه‌های اوقات فراغت در جمعیت هلال احمر، شعار نیست، افزود: این جمعیت همواره بدنبال پرورش جوانان در جهت کارهای خیرخواهانه و امدادرسانی است و تلاش می‌کند آنها را در این جهت بصورت علمی، سازماندهی کند.

وی با بیان اینکه امسال بدلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت بصورت حضوری وجود ندارد، تصریح کرد: اما ما نباید اجازه دهیم که این برنامه‌ها متوقف شود و با توجه به اهمیت آن باید از امکانات موجود مانند فضای مجازی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام احمد فعال جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اصفهان در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید با رویکرد علمی و آینده پژوهی باشد، گفت: در این برنامه‌ها علاوه بر امیدبخشی به جوانان، آنها برای زمان خود تربیت شوند.

دبیر مجمع دبیران کانون‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این جلسه به برخی از برنامه‌های اوقات فراغت این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: ما با تبدیل تهدید کرونا به فرصت، استعداهای جوانان را در فضای مجازی بکار گرفتیم و برنامه‌هایی در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار کردیم.

ابراهیم ممتاز از جمله برنامه‌های اوقات فراغت در نظر گرفته شده را برگزاری کارگاه‌های آموزشی در فضای مجازی ذکر و اضافه کرد: در برنامه دیگری نیز قصد داریم با بکارگیری ظرفیت جوانان علاقه‌مند به معرفی شهرستان‌های مختلف و جاذبه‌های گردشگری آنها در فضای مجازی بپردازیم.

حدود ۳۰ هزار نفر عضو فعال معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.