stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 144185
  • 17 تیر 1399 - 13:40
1
شهردار کاشان:

بیشترین نقش در ارتقای کیفیت زندگی مردم به عهده شهرداری هاست

بیشترین نقش در ارتقای کیفیت زندگی مردم به عهده شهرداری هاست
شهردار کاشان با اشاره به اینکه وظایف شهرداری‌ها و انتظارات مردم از شهرداری‌ها به مراتب بالاتر از پیش بینی‌های موجود در قانون اساسی است، ابراز داشت: بیشترین نقش در ارتقای کیفیت زندگی مردم به عهده شهرداری هاست.
قلم | qalamna.ir :

سعید ابریشمی راد پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله نمازی با اشاره به اینکه همه کارکنان شهرداری در جبهه مقدم خدمت به مردم هستند، اظهار داشت: شهرداری یکی از نهادهایی است که عامل مهمی در توسعه و آبادی کشور است.

وی با اشاره به اینکه وظایف شهرداری‌ها و انتظارات مردم از شهرداری‌ها به مراتب بالاتر از پیش بینی‌های موجود در قانون اساسی است، ابراز داشت: بیشترین نقش در ارتقای کیفیت زندگی مردم به عهده شهرداری هاست.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها پیشرو و پرچمدار توسعه هر شهر هستند، تصریح کرد: این مهم با همکاری و همراهی مردم میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ارگان‌های شهری شاه کلید مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی و با توجه به شیوع کرونا و همچنین دسیسه‌های دشمن بر علیه ایران اسلامی این هماهنگی و همراهی بین دستگاه‌ها و مردم باید بیشتر باشد.

ابریشمی‌راد با اشاره به اینکه کرونا تمام معادلات و محاسبات جهانی را تغییر داده است، یادآور شد: ما نیز باید خودمان را برای تغییرات ناشی از این ویروس آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد شهری کاشان وابسته به صنعت توریسم و گردشگری است، ادامه داد: در حوزه‌های عمرانی نیز شهرداری کاشان در هر نقطه‌ای از شهر موضوعی برای ارائه خدمت دارد.

شهردار کاشان با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری کاشان در تمام شاخصه‌های نظام مدیریت شهری در بهترین شرایط ۱۰ سال گذشته قرار دارد، گفت: سعی شده است به نیازهای واقعی مردم در تمام شهر کاشان بر اساس نظر معتمدین محلی و مجالس مشورتی هر محله توجه شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.