stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 14391
  • 23 آبان 1394 - 12:25
0

برخی مشکلات کشور با برگزاری انتخابات حل نمی‌شود

برخی مشکلات کشور با برگزاری انتخابات حل نمی‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات نباید صحنه انتقام‌جویی، تنازع و بیان ایرادات و مشکلات باشد، گفت: برخی مشکلات ریشه تاریخی داشته و با یک انتخابات حل نمی‌شود.

قلم | qalamna.ir :

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: همه به ویژه مسئولان باید تمرین خویشتن‌داری و صبر کرده و تحمل خود را افزایش دهند و بیشتر همدیگر را درک کنند.

وی همچنین افزود: طرح برخی موضوعات در این مقطع واقعاً لازم نیست. ما نباید کاری کنیم که مردم احساس کنند رقابت‌های سیاسی و کسب قدرت بر منافع ملی اولویت دارد. اگر اینطور باشد مردم به راحتی از ما می‌گذرند زیرا مردم با ما عقد اخوت نبسته‌اند. حمایت مردم از ما برای تقویت اسلام، ولایت فقیه، نظام و ادامه راه شهداست.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات نشان دهنده بلوغ، رشد، استقلال و آزادی است،‌ خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که انتقال قدرت از طریق مجاری قانونی و با انتخابات مردم انجام می‌شود. اتفاقات منطقه نشان می‌دهد که انسجام،‌ وحدت، یکپارچگی و اعتماد مردم موجب ایجاد امنیت و آرامش شده است. اگر مردم نسبت به نظام بی اعتماد بوده یا ناراضی باشند، برقراری امنیت بسیار سخت خواهد بود.

رحمانی فضلی همچنین خاطرنشان کرد: باید بتوانیم مجدداً‌ با برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و باشکوه دین خود را به مردم و شهدا ادا کنیم. همه باید به دنبال این باشیم که انتخابات در یک فضای توأم با آرامش و امنیت و باشکوه برگزار شود تا ما بار دیگر توان ملی خود را در قالب وحدت و انسجام به دنیا نشان دهیم. شورای نگهبان، قوه قضائیه، وزارت کشور، صداوسیما، احزاب،‌ افراد، نامزدها و مردم همه باید کمک کنند تا این انتخابات با امنیت و آرامش برگزار شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه سلایق و مطالبات در کشور ما گوناگون است و حتماً در اداره کشور با وجود این سلایق مختلف،‌ جای نارضایتی و شکایت وجود دارد، افزود: مهم است که ما منافع ملی، نظام و قدرت ملی را فراموش نکنیم، زیرا در این شرایط ایرادات و مشکلات در ادامه مسیر حل می‌شود. همیشه مطالبات مردم جلوتر از مطالبات دولت‌هاست و همین امر موجب حرکت دولت‌هاست. مدیران جامعه باید مطالبات مردم را اولویت‌بندی و سازمان‌دهی کنند.

وی در پایان افزود: در مقطع فعلی مطالبه مردم تقویت امنیت داخلی، وحدت و انسجام، یکپارچگی مسئولان و مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است. پس همه باید تلاش کنیم تا مطالبات مردم تحقق یافته و امید و اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.