stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 143889
  • 16 تیر 1399 - 23:51
1
ختم رسیدگی به پرونده شهردار سابق صدرا

ختم رسیدگی به پرونده شهردار سابق صدرا

ختم رسیدگی به پرونده شهردار سابق صدرا
دومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار و رئیس سابق شورای شهر صدرا برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :
دومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار، رئیس سابق شورای شهر، کارکنان و پیمانکاران وقت شهرداری صدرا دیروز با حضور متهمان، وکلای مدافع آنان و نماینده دادستان در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به ریاست قاضی محمد مهدی محمودی برگزار شد.
در این جلسه متهمین ردیف‌های پنجم تا پانزدهم پرونده و وکلای مدافع آنان ضمن ارائه دفاعیات خود به تشریح مراودات مالی خود با متهمین اول تا چهارم پرونده پرداختند.
در ادامه رسیدگی به این پرونده متهمین ردیف‌های پنجم تا یازدهم که به عنوان پیمانکار و اتهام رشا و پرداخت رشوه و همچنین تبانی و تدلیس در معاملات و مناقصات دولتی و ضرر و زیان به بیت المال در پرونده هستند در جایگاه حاضر شده و از خود دفاع کردند و در ادامه وکلای این متهمان نیز ضمن ارائه لایحه، مستنداتی را در دفاع از موکلان خود به دادگاه ارائه دادند.
در ادامه‌ی رسیدگی به این پرونده ۱۹ جلدی که ۵ ساعت به طول انجامید، قاضی محمودی پس از استماع دفاعیات همه متهمین و وکلای آنان به اخذ آخرین دفاع از متهمان پرداخت و ضمن اعلام ختم دادرسی از صدور حکم در مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.
پرونده موصوف به شهردار، رئیس سابق شورای شهر صدرا و جمعی از کارکنان و پیمانکاران وقت با اتهامات مختلف رشا، ارتشا، تدلیس در معاملات دولتی و تضییع حقوق بیت المال از سال ۹۸ باز شده بود که دیروز پس از برگزاری دومین جلسه دادرسی، رسیدگی به اتهامات آنان به پایان رسید.
هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : صدا و سیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.