stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 143886
  • 16 تیر 1399 - 23:49
1
برپایی وبینار بین المللی اندومتریوز در شیراز

برپایی وبینار بین المللی اندومتریوز در شیراز

برپایی وبینار بین المللی اندومتریوز در شیراز
وبینار بین المللی اندومتریوز، به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور پزشکان فوق تخصص این حوزه از کشور‌های مختلف دنیا برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

سعید البرزی مدیرگروه زنان و مامایی و فلوشیپ ناباروری و اندومتریوز دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:وبینار بین المللی اندومتریوز به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری انجمن بین المللی اندومتریوز و بیماری‌های رحمی و همچنین انجمن آسیایی اندومتریوز و ادنومیوزیس برگزار شد.

وی که به عنوان رئیس انجمن اندومتریوز و ادنومیوزیس آسیا از سال۲۰۲۱ نیز انتخاب شده است، افزود: وبینار بین المللی اندومتریوز به مدت ۲روز، با شرکت ۱۱سخنران از کشور‌های ایران، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، برزیل، روسیه، چین، تایوان و ژاپن و با حضور فوق تخصصان اندومتریوز از کشور‌های مختلف جهان برگزار شد.

سعید البرزی ادامه داد: برگزاری اینگونه وبینار‌ها در شرایط بحرانی کرونا، همکاری‌های علمی تحقیقاتی بین متخصصان این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را با سایر دانشگاه‌های معتبر دنیا تقویت می‌کند.

مدیرگروه زنان و مامایی و فلوشیپ ناباروری و اندومتریوز دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تشخیص و درمان زودهنگام بیماری اندومتریوز، بررسی چالش‌ها در زمان کروناویروس، درد، درگیری روده و کلیه، ناباروری و ارتباط اندومتریوز و ادنومیوزیس با کووید۱۹ را از جمله محور‌های مورد گفتگو در این وبینار بین المللی برشمرد.

البرزی اظهار کرد: این وبینار دستاورد‌های بزرگی برای جامعه علمی کشور به همراه داشته که می‌تواند به شناسایی، تشخیص و درمان زودهنگام اندومتریوز و کاهش عوارض آن برای بیماران کمک کند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.