stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 143870
  • 16 تیر 1399 - 23:29
2
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

کمک ۷,۶ میلیارد تومانی حامیان همدانی به ایتام و محسنین

کمک ۷,۶ میلیارد تومانی حامیان همدانی به ایتام و محسنین
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در سه‌ ماهه امسال حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هفت میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۲ درصد افزایش‌ همراه بوده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، پیمان ترکمانه در مورد کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در فصل بهار سال جاری، عنوان کرد: حامیان ۷ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود تحت عنوان طرح اکرام ایتام و محسنین پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام، حامیان سه میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان و در طرح محسنین چهار میلیارد و ۵۳ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند. 

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه امسال و به ویژه در طول ماه مبارک رمضان ۴۳۹۶ حامی به جمع حامیان نیکوکار استان افزوده‌شده است، ادامه داد: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۸۴۰ حامی از ۳۴۵۵ فرزند یتیم و ۳۳۲۶ فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

ترکمانه در ادامه صحبت های خود بیان کرد: سرانه کمک به فرزندان ۳۷۶ هزار تومان در هر ماه است که به ‌صورت مستقیم به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در سه‌ماهه سال گذشته حامیان ۵ میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین خود کمک کردند، عنوان کرد: امسال کمک‌های حامیان نسبت به سه‌ماهه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش‌یافته است.

 

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.