stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 143728
  • 16 تیر 1399 - 12:34
1
در سفر معاون رئیس جمهور به کرمانشاه صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کرمانشاه/ تحویل دو دستگاه آمبولانس به بنیاد شهید کرمانشاه/ اوحدی: خدمات مهندس بازوند ستودنی است

امضای تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کرمانشاه/ تحویل دو دستگاه آمبولانس به بنیاد شهید کرمانشاه/ اوحدی: خدمات مهندس بازوند ستودنی است
در سفر یک روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران به امضا رسید.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (۱۶تیرماه) با استقبال مهندس بازوند وارد کرمانشاه شد و با حضور بر گلزار شهدای کرمانشاه، به مقام شامخ و والای شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه برنامه سفر یکروزه معاون رئیس جمهور به کرمانشاه دو دستگاه آمبولانس از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و مساعدت رئیس بنیاد و استاندار کرمانشاه به توانبخشی بنیاد شهید استان تحویل داده شد.

اوحدی در ادامه طی دیدار با حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مدیریت جهادی مهندس بازوند بستر ساز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کرمانشاه شد.

وی افزود: حضور در استان کرمانشاه و انعقاد تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران به علت حضور مهندس بازوند و مدیریت جهادی ایشان در این استان است.

معاون رئیس جمهور گفت: بنیاد شهید برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در کشور اعلام آمادگی کرد و بلافاصله مهندس بازوند طی تماسی برای تأمین زمین جهت احداث ۵ هزار واحد مسکونی اعلام آمادگی کردند.

اوحدی تصریح کرد: در نشست امروز صبح تفاهم نامه واگذاری زمین برای این ۵ هزار واحد امضاء شد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در بحران زلزله شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه مدیریت بحران توسط مهندس بازوند بودیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.