stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 143591
  • 16 تیر 1399 - 2:15
1
حمایت از تکمیل طرح‌های علمی و رفاهی دانشگاه‌ها در فارس

حمایت از تکمیل طرح‌های علمی و رفاهی دانشگاه‌ها در فارس

حمایت از تکمیل طرح‌های علمی و رفاهی دانشگاه‌ها در فارس
دولت از تکمیل طرح‌های علمی و رفاهی دانشگاه‌ها حمایت می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

معاون عمرانی استاندار فارس گفت:طرح‌های نیمه‌تمام دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای این استان در اولویت تخصیص اعتبار است و دولت از تکمیل طرح‌های علمی و رفاهی دانشگاه‌ها حمایت می‌کند.
محمود رضایی کوچی، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ساختمان تازه ساخت دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) حدود ۹۰ درصد است و استانداری فارس با تخصیص اعتبار از تکمیل سریع آن حمایت می‌کند.
وی، با بیان اینکه فاز نخست دانشکده فنی دختران شیراز در مساحتی با زیربنای هشت هزار مترمربع ساخته شده است، افزود: با آغاز فعالیت پیمانکار جدید، امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد گشایش این مجموعه و برطرف شدن مشکلات موجود این دانشکده در بخش فضا‌های آموزشی و خوابگاهی باشیم.
معاون عمرانی استاندار فارس همچنین با اشاره به ساخت خوابگاه شماره پنج دانشکده فنی شهید باهنر شیراز گفت: ساخت خوابگاه برای رفاه دانشجویان ضروری است و استانداری نیز حمایت‌های لازم را برای تسریع در ساخت آن انجام خواهد داد.
وی، درباره مرکز رشد این دانشکده نیز بیان کرد: با آغاز به کار این طرح که تا نیمه نخست سال ۹۹ به نتیجه می‌رسد، زنجیره کاملی از رویداد‌های آموزشی و مهارتی اتفاق می‌افتد که نتیجه آن نیز تاثیرگذاری مثبت در اداره امور صنعت، ایجاد اشتغال و حوزه‌های مرتبط است و دولت نیز با ارائه تسهیلات مناسب آمادگی حمایت از شرکت‌های نوپای فعال را در این مرکز رشد دارد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس نیز خواستار رویکرد ویژه مسوولان ارشد استان به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی این دانشگاه شد و گفت: تخصیص اعتبار به خوابگاه شماره پنج دانشکده فنی و حرفه‌ای باهنر بسیاری از مشکلات رفاهی دانشجویان را برطرف می‌سازد.
محمد جامعی، با بیان اینکه براساس آمار موجود ۳۸درصد جمعیت دانش‌آموزی به تحصیل در رشته‌های فنی گرایش یافته‌اند، بیان داشت: این موضوع نشان می‌دهد که والدین متوجه شده‌اند، مهارت‌آموزی یک الزام است و باید این مهم را برای تحصیل فرزندان خود عملیاتی کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.