stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 143287
  • 15 تیر 1399 - 10:02
2
مدیر کتابخانه‌های عمومی اسدآباد:

کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل ۸ میلیارد اعتبار نیاز دارد

کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل ۸ میلیارد اعتبار نیاز دارد
مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد اعلام کرد: ادامه روند پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل به هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
قلم | qalamna.ir :
 
خبرنگار قلم، مهدی مرادیان‌ تمجید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درحال حاضر کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای تعمیر، تجهیز و بهسازی به اعتباری افزون‌بر یک میلیارد تومان نیاز دارند که از این میزان ۵۵۰ میلیون تومان برای دیون و بدهی توسعه و تجهیز کتابخانه رجایی، ۱۰۰ میلیون تومان در راستای تعمیر، تجهیز و ترویج کتابخانه‌های کمترتوسعه‌یافته دهستان چهاردولی و کلیایی، ۶۰ میلیون جهت تکمیل محوطه‌سازی کتابخانه چنار سفلی و ۲۵۰ میلیون برای تعمیر و تجهیز سایر کتابخانه عمومی خواهد بود.
وی در ادامه به شرکت یک‌هزار و ۳۳۰ اسدآبادی در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اشاره کرد و با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان تیرماه فرصت شرکت در آن را خواهند داشت، افزود: دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در قالب کتاب‌خوانی مجازی، داستانک‌نویسی، نمایش خلاق و نقاشی در سه بخش فردی، گروهی یا خانواده به شیوه الکترونیکی برگزار می‌شود.
مرادیان‌تمجید با اشاره به بازگشایی کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان از ابتدای تیرماه، گفت: بازگشایی کتابخانه با رعایت کلیه موارد و پروتکل‌های بهداشتی بوده و بخش مخزن کتابخانه عمومی شهیدرجایی به‌صورت بسته اداره شده و ورود به آن ممنوع است.
وی با بیان اینکه حضور کودکان فعلاً در کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان به‌علت شیوع کروناویروس امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: درحال حاضر والدین کودکان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر را با حضور در کتابخانه برای فرزندان خود به امانت ببرند.
مرادیان‌تمجید با اشاره به اینکه عضویت اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان تا چهار ماه تمدید شد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر بابت کتاب‌های به امانت گرفته‌شده کتابخانه که به‌موقع به کتابخانه تحویل داده نشده‏‌اند، جریمه‌ای دریافت نمی‌شود.
وی تعداد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد را ۶ باب شامل دو کتابخانه عمومی شهری در اسدآباد و آجین و چهار کتابخانه عمومی روستایی برشمرد و یادآور شد: مجموع منابع کتاب‌خوانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان افزون‌بر ۵۴ هزار و ۶۵۳ نسخه است.
مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در پایان تصریح کرد: زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد یک‌هزار و ۵۸۶ متر مربع بوده که به‌ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت شهرستان اسدآباد دارای یک متر و ۵۷ سانتی‌متر فضای کتاب‌خوانی است.
هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.