stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 143210
  • 14 تیر 1399 - 22:32
2
فرمانده انتظامي استان همدان خبر داد:

کشف ۶۰ هزار آدامس خارجی در همدان

کشف ۶۰ هزار آدامس خارجی در همدان
فرمانده انتظامي استان همدان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: س از انتقال کامیون به یگان انتظامی در بازرسی از آن 60 هزار عدد آدامس خارجی، 2 هزار و 778 عدد نوشابه انرژی زا، یک هزار و 400 بسته تنباکو، 58 هزار قرص تقویتی، 30 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 2 هزار عدد فندک، 3 هزار عدد مواد خوراکی و 20 هزار عدد لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف شد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد و تشریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در شهر همدان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند که بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از انتقال کامیون به یگان انتظامی در بازرسی از آن ۶۰ هزار عدد آدامس خارجی، ۲ هزار و ۷۷۸ عدد نوشابه انرژی زا، یک هزار و ۴۰۰ بسته تنباکو، ۵۸ هزار قرص تقویتی، ۳۰ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲ هزار عدد فندک، ۳ هزار عدد مواد خوراکی و ۲۰ هزار عدد لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه، عنوان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه، خاطرنشان کرد: پلیس استان با تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه نخواهد داد این افراد با فعالیت های غیرقانونی خود چرخه کار و رونق تولید را در کشور دچار مشکل کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.