stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 14303
  • 23 آبان 1394 - 11:23
4

ارزان‌ترین آپارتمان‌های مناطق مختلف تهران

به نظر می‌رسد طی یک دو هفته اخیر موتور معاملات خرید و فروش مسکن به آرامی در حال روشن شدن است

قلم | qalamna.ir :

مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت از افزایش تعداد متقاضیان خرید در بازار مسکن خبر می‌دهند. به گفته آنها به نظر می‌رسد طی یک دو هفته اخیر موتور معاملات خرید و فروش مسکن به آرامی در حال روشن شدن است.

دنیای اقتصاد، انتشار اخباری مبتنی بر افزایش مبلغ وام خرید مسکن از محل اوراق از ۴۵ میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان و سازش برخی فروشندگان مسکن برای واقعی کردن قیمت پیشنهادی ملک خود که چندماه است در صف فروش منتظر مانده‌اند؛ دو عاملی است که مشاوران املاک به‌عنوان آغاز برخی تحرکات جدید در بخش مسکن اعلام می‌کنند. یکی از فعالان بازار مسکن وضعیت کنونی را فرصت مناسبی برای خانه اولی‌ها و همچنین خانواده‌هایی که قصد تبدیل به احسن کردن خانه خود را دارند می‌داند و می‌گوید: هم‌اکنون قیمت مسکن در کف قرار گرفته است و کاهش بیشتر آن بعید به‌نظر می‌رسد.

مطابق با بررسی‌های دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی هم اکنون میانگین قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر تهران مترمربعی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برآورد شده است. البته بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد طی یک هفته اخیر تعداد فایل‌های فروشی که قیمت آنها کمتر از میانگین منطقه پیشنهاد شده است افزایش پیدا کرده است. به‌عنوان مثال آپارتمانی ۸ ساله با زیربنای ۸۰ مترمربع در محدوده جنت آباد جنوبی، مترمربعی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده و این در حالی است که مطابق با بررسی‌ها میانگین قیمتی واحدهای مشابه در این محدوده مترمربعی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

ارزان‌ترین آپارتمان‌های مناطق مختلف تهران
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.