stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 142821
  • 13 تیر 1399 - 11:53
2
شهردار اصفهان:

خودکفایی گروه اسنوا موجب قطع وابستگی کشور می شود

خودکفایی گروه اسنوا موجب قطع وابستگی کشور می شود
شهردار اصفهان گفت: خودکفایی گروه اسنوا موجب قطع وابستگی کشور می شود و علاوه بر این نیاز جامعه نیز مرتفع خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

قدرت الله نوروزی، در بازدید از گروه صنعتی توسعه‌ای اسنوا، اظهار کرد: این مجموعه با حضور کارگران، مهندسان و مدیران خود با تفکر ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخل امروز به صورت پویا، جدی و پرکار به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به بسیاری از تولیدات این مجموعه بزرگ تولید لوازم خانگی کشور، تاکید کرد: جای افتخار است که از صفر تا صد بسیاری از محصولات این گروه در اصفهان با توان داخلی و با قیمت مناسب برای خانواده ها تولید می شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: خودکفایی گروه اسنوا موجب قطع وابستگی کشور می شود و علاوه بر این نیاز جامعه نیز مرتفع خواهد شد.

به گفته نوروزی، انجام فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی از سوی جمعی افراد دانشگاهی و تحصیلکرده در گروه توسعه ای اسنوا موجب افزایش کیفیت تولیدات آن و رعایت استانداردها می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه جمعیت زیادی در گروه توسعه ای اسنوا مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر اشتغالزایی موجب رفع بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه می شود.

شهردار اصفهان، وجود چنین مجموعه ای در اصفهان را باعث افتخار استان دانست و گفت: امروز اصفهان پیشتاز در تولید محصولات لوازم خانگی است و تولیدات اسنوا در فروشگاه های  مختلف عرضه می شود و امیدواریم در آینده تولیدات این مجموعه با محصولات خارجی رقابت کند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل بین گروه اسنوا با مجموعه مدیریت شهری و شهرداری اصفهان، تصریح کرد: به جرات هیچ کس از لحاظ توانمندی مالی با شهرداری رقابت نمی کند، دارایی های شهرداری بسیار زیاد است، از سوی دیگر اگر این مجموعه ها نباشند شهرداری نمی تواند کار خود را دنبال کند و امیدوارم تعاملات بین مدیریت شهری اصفهان و اسنوا توسعه یابد.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.