stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 142745
  • 13 تیر 1399 - 8:39
1

گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که روبروی آن قرار گرفتم

گواردیولا: لیورپول بهترین تیمی است که روبروی آن قرار گرفتم

سرمربی منچسترسیتی از شکست دادن قهرمان فصل جاری لیگ برتر انگلیس ابراز خوشنودی کرد.

قلم | qalamna.ir :

 در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در خانه با ۴ گل حریفش لیورپول را که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرده بود شکست داد. با این نتیجه شانس لیورپول برای رسیدن به رکورد ۱۰۰ امتیاز منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس کم شده است و این تیم دیگر جای اشتباه ندارد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از برتری قاطع تیمش در این دیدار گفت:  ما قهرمان این فصل لیگ برتر را شکست دادیم ، یک تیم برجسته. ما از بازی نمی ترسیدیم. آنها نیز جسورانه بازی کردند.
من سبک بازی تیمم را در هر بازی دوست دارم. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم ، ریسک کنیم. لیورپول با فشار زیاد که در حمله  و پرس می آورد، بهترین تیمی است که تاکنون در زندگی ام با آن روبرو شده ام. ما شهامت بازی در فضاهای کوچک را داشتیم. این برای کسب برتری و پیروزی  مهم است. بازیکنان لیورپول بسیار متمرکز بودند و به همین خاطر توانستند به آنچه که می خواهند برسند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌من یک نگرش درخشانی از بازیکنام دیدم – پسرانی را دیدم که با همه چیز می جنگند.  من نمی خواهم هیچ حرف اشتباهی را بگویم اما فکر می کنم گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس استعداد باورنکردنی برای تیم ملی دارد. من بسیاری از بازیکنان را در زندگی ام دیده ام که ستاره بودند و به بازیکنان بزرگی تبدیل شدند. من بازیکنان باورنکردنی را آموزش داده ام و فیل فودن یکی از آنها است.

 منچسترسیتی با برتری در این دیدار جمع امتیاز خود را به ۶۶ رساند تا گام بلندی برای نایب قهرمانی در لیگ برتر بردارد. در صدر جدول رده بندی لیورپول قرار دارد که ۸۶ امتیاز کسب کرده است و هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی شده دید.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.