stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 142685
  • 12 تیر 1399 - 19:23
1
دبیر جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید خبر داد:

کاروان رضوی زیرسایه خورشید در کرمانشاه

کاروان رضوی زیرسایه خورشید در کرمانشاه
دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه، برنامه های امسال جشن های بین المللی زیر سایه خورشید را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

فرهاد دوستی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: خدا را شاکریم که امسال هم استان کرمانشاه، میزبان جشنهای بین المللی زیر سایه خورشید در سیزدهمین دوره است که مقدمات این مهم با عنایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مساعدت‌های استاندار فراهم گردید.

وی با بیان اینکه کرمانشاه هم‌اکنون میزبان خدام و پرچم متبرک آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا (ع) است افزود: دیشب کاروان خدام رضوی وارد استان کرمانشاه شدند و تا جمعه با تدارک برنامه‌هایی متنوع در خدمت خدام و پرچم متبرک هستیم.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه بیان کرد: تمام کاروان‌های خدام رضوی ۴۸ ساعت قبل از سفر به استان‌ها تست کرونا انجام می‌دهند تا با صحت و سلامت وارد استان‌ها شوند.

دوستی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام، گفت: مراسم عطرافشانی مزار شهدا و تجلیل از مدافعان سلامت و دیدار خدام با حضرت آیت الله علما ء از جمله برنامه های نیم روز اول این کاروان است.

تجلیل از کودکان کار، تجلیل از برگزیدگان و نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از برادران اهل سنت و نیرو‌های نظامی و چند برنامه فرهنگی دیگر از جمله برنامه‌های تدارک دیده در این سه روز میزبانی از خدام امام رضا (ع) است که دوستی به آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کرونا ویروس اغلب برنامه‌ها و مراسمات را تحت شعاع قرار داده، اما برنامه‌های تدارک دیده شده با رعایت موازین بهداشتی به‌صورت جشن‌های متمرکز، خیابانی و گروهی برگزار می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.