stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 14232
  • 23 آبان 1394 - 0:32
4

سرمربی تیم ملی والیبال تا دوشنبه معرفی می شود

سرمربی تیم ملی والیبال تا دوشنبه معرفی می شود

هیات رئیسه فدراسیون والیبال عصر روز جمعه برای بررسی شرایط گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال جلسه فوق العاده تشکیل داد.

قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با توجه به سفر روز شنبه دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به عربستان جهت شرکت در اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا، جلسه فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون والیبال از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ آبانماه با حضور دکتر محمدرضا داورزنی، محمود افشاردوست، احمد ضیایی، دکتر خسرو ابراهیم، مسعود صالحیه، امیر حسین منظمی، سعید درخشنده، امیر خوش خبر، حسینعلی مهرانپور و علیرضا دریابیگی تشکیل شد.

در ابتدا رئیس فدراسیون والیبال توضیحاتی در خصوص جلسات گذشته و گزارشی از اقدامات انجام شده به حاضرین ارائه کرد و سپس محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون گزارش تیم مذاکره کننده با سه گزینه مربیگری تیم ملی را ارائه کرد.

افشاردوست از توافق نهایی با خوان سیچلو مربی آرژانتینی به عنوان نفر دوم کادر فنی و شرایط حضور وی در ایران که از یک ماه آینده خواهد بود، خبر داد و افزود: با مذاکراتی که با سیچلو انجام دادیم وی پذیرفت که هم به عنوان دستیار لوزانو و هم به عنوان دستیار آناستازی با تیم ملی والیبال ایران همکاری کند. همچنین سیچلو می تواند از یک ماه آینده به ایران بیاید و بازی های لیگ را تماشا کند و بازیکنان را زیر نظر بگیرد و در اسفند ماه می تواند با بازیکنانی که تیم هایشان حذف شده است تمرینات اولیه تیم ملی را آغاز کند و از پنجم فروردین سال آینده بازیکنان اصلی تیم ملی را تا آمدن سرمربی تمرین دهد.

دبیر کل فدراسیون والیبال در خصوص شرایط حضور لوزانو در ایران اظهار داشت: در صورت انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی، وی حدودا در یک ماه آینده به ایران خواهد آمد و با بازیکنان و مسئولین جلسه ای را خواهد داشت و سپس برای تماشای مسابقات انتخابی اروپا که تیم دوم و سوم آن حریف ایران می شود به برلین خواهد رفت و سپس، بعد از مسابقات لیگ لهستان ۱۲ فروردین ماه به تهران می آید.

افشاردوست در خصوص آناستازی هم گفت: آناستازی هم تقریبا شرایط لوزانو را دارد. ولی او می تواند در دهه سوم فروردین به تهران بیاید. البته دو روز مهلت خواسته تا برنامه جدید خود و تمرینات را برای حضور در تهران اعلام نماید.

در ادامه حاضرین با توجه ات ارائه شده به بحث و بررسی در خصوص شرایط انتخاب هر یک از گزینه ها پرداختند و در پایان مقرر شد، باتوجه به محدودیت زمانی حدودا چهل روزه برای آمادگی تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن و لزوم انتخاب و تصمیم گیری با کمترین ریسک با توجه به حساسیت موضوع صعود والیبال ایران به المپیک، گزینه ای انتخاب شود که بتواند در این مدت کوتاه، بیشترین زمان را در تمرینات تیم حاضر باشد و بتواند بیشترین تاثیرگذاری را به عنوان کسی که در راس کادر فنی قرار دارد، در تیم داشته باشد. بنابراین طی دو روز آینده و پس از اعلام برنامه جدید آناستازی برای حضور در ایران، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم گیری نهایی خواهد شد و اولویت با گزینه ای خواهد بود که بتواند مدت زمان بیشتری در ایران حضور داشته و از نزدیک تمرینات تیم ملی را اداره کند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.